«Πήγαμε να φάμε, σε κεντρικό εστιατόριο. Όταν ήρθε ο λογαριασμός, πρόσεξα ότι μου είχαν χρεώσει κουβέρ. Διαμαρτυρήθηκα και μου το αφαίρεσαν, από το λογαριασμό».
«Στο λογαριασμό, μου χρέωσαν ψωμί, που δεν είχα παραγγείλει. Όταν διαμαρτυρήθηκα, μου απάντησαν ότι το ψωμί αντικατέστησε το κουβέρ και η χρέωσή του είναι πολιτική της επιχείρησης».
Είναι καταγγελίες, που δεχόμαστε, τις τελευταίες μέρες, όλο και συχνότερα, στο ΚΕ.Π.ΚΑ. Για το λόγο αυτό, ενημερώνουμε τους Καταναλωτές:
Το ΚΕ.Π.ΚΑ. καλεί τους Καταναλωτές να ελέγχουν τους λογαριασμούς τους και να αρνούνται να πληρώσουν κουβέρ ή «μεταλλαγμένο» κουβέρ.
Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες, ας απευθυνθούμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τηλ. 2310-233333, ώρες 09:00 - 14:30.
![]() |
Δείτε άλλα άρθρα του αποστολέα |
![]() |
Εκτύπωση σελίδας |
![]() |
Αποστολή σε φίλο |
Σχολιάστε: