Δίτροχη Εξάντληση


Κατηγορία: Στεριά

Αποστολέας:

Λιόκαλος Γιώργος

Δείτε το προφίλ του αποστολέα
Αύξηση Γραμματοσειράς Μείωση Γραμματοσειράς Περισσότερα άρθρα αποστολέα Εκτύπωση σελίδας

Από το τεύχος αυτό εγκαινιάζουμε μια νέα στήλη στο περιοδικό. Την βαφτίσαμε «δίτροχη εξάντληση». Το δίτροχη εξυπακούεται από το είδος του οχήματος που δοκιμάζουμε και το εξάντληση έρχεται να χαρακτηρίσει όλα τα υπόλοιπα όπως: την δικά μας εξάντληση να δοκιμάζουμε την μοτοσυκλέτα στον καύσωνα του Αυγούστου, του εξοπλισμού μας και φυσικά της μοτοσυκλέτας.

1 η μοτοσυκλέτα που είχαμε την τύχη να δοκιμάσουμε και να σας παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος είναι η ? APRILIA PEGASO 650 STRADA ?.

Το όνομα PEGASO το κληρονόμησε από το παλιότερο ON - OFF που είχε σημειώσει μεγάλη επιτυχία στις πωλήσεις και φυσικά για λόγους μάρκετινγκ το όνομα συνέχισε να κοσμεί και το νέο μοντέλο της APRILIA χωρίς να έχει καμία απολύτως σχέση με τον προκάτοχο του.

Κοιτάξαμε γρήγορα την μοτοσυκλέτα γύρω γύρω πριν την οδηγήσουμε, και δεν χρειάζεται να έχεις ιδιαίτερες γνώσεις για να καταλάβεις ότι το προχωρημένο design Ιταλικής προέλευσης είναι προσεγμένο με μεγάλη έμφαση στις λεπτομέρειες.

Η πρώτη εντύπωση με το που κάτσαμε πάνω στην μοτοσυκλέτα και πριν βάλουμε ακόμα μπροστά είναι η άνεση της σέλας ( 78 cm ύψος) για τον αναβάτη είτε αυτός είναι 1.60 είτε 1.90. Ένα σύντομο πάτημα της μίζας και ο κινητήρας έρχεται κατευθείαν σε λειτουργία. Το μοτέρ του STRADA είναι κατασκευής YAMAHA και συγκεκριμένα από το καινούργιο XT 660. Οπότε η αξιοπιστία του κινητήρα είναι ήδη αποδεδειγμένη και με μια διαφορετική ρύθμιση η ισχύς σκαρφάλωσε άλλους δυο ίππους φτάνοντας τους 50 στις 6250 στροφές.

Φεύγουμε από την κίνηση της πόλης και πολύ σύντομα βρισκόμαστε σε επαρχιακά στροφιλίκια, εκεί καταλάβαμε ότι πρόκειται για μια απόλυτα διασκεδαστική μοτοσυκλέτα δρόμου που δεν θα πει και όχι σε βατούς χωματόδρομους. Το εκνευριστικό λαμπάκι του limiter που ανάβει όταν πρέπει να γίνει η αλλαγή της ταχύτητας δούλευε υπερωρίες, γιατί το ανέβασμα των στροφών γίνεται πολύ γρήγορα και οι ταχύτητες διαδεχόταν η μία την άλλη. Παραβλέψαμε το λαμπάκι αλλά ο κόφτης επεμβαίνει λίγο μετά τις 7.000στρ. κόβοντας μας για μερικά κλάσματα το κέφι μέχρι να αλλάξουμε ταχύτητα. Τα σχετικά φαρδιά και χαμηλού προφίλ λάστιχα (110/70 μπροστά και 160/60 πίσω) δίνουν στον αναβάτη την ασφάλεια που χρειάζεται για οδηγήσει γρήγορα και διασκεδαστικά , και γενικά επιβεβαιώνεται το προσπέκτ της APRILIA που γράφει στο εξώφυλλο το χαρακτηρισμό SUPER FUN .

Σε γενικές γραμμές πιστεύουμε ότι το APRILIA είναι μια πολύ καλή επιλογή αγοράς. Η τιμή του είναι 6.600 και υπάρχει και μια πιο ON - OFF έκδοση που ονομάζεται TRAIL με 19άρι τροχό μπροστά και 17άρι πίσω και άλλες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις με τιμή 6.500. Το προτείνουμε ανεπιφύλαχτα σε όσους θέλουν να μεταπηδήσουν από ένα παπάκι ή scooter σε μια μοτοσυκλέτα, που τα ταξιδάκια και οι εξορμήσεις δεν θα λείψουν από το πρόγραμμα. . Η δύναμη του δεν θα τρομάξει τον αρχάριο, και θα διασκεδάσει τον έμπειρο αναβάτη.
Τέλος να ευχαριστήσουμε τα καταστήματα ΤΡΟΧΟΣ (αντιπρόσωπος της APRILIA )(Εμμ Παχλά 88) για την παραχώρηση της μοτοσυκλέτας και το ΤΡΟΧΟΣ ACCESSORIES για την ένδυση (Εμμ. Παχλά 51)

 

  • οι επαρχιακοί δρόμοι με πολλές στροφές είναι το στοιχείο διασκέδασης
  • έξυπνος χώρος μικροαντικειμένων που ανοίγει με το πάτημα ενός κουμπιού
  • το λέει και στο προσπέκτ του STRADA ... ? Super Fun ?
  • τα 175 χλμ έρχονται σχετικά γρήγορα, τα 184 είναι ουσιαστικά η τελική του και στα 188 μπαίνει στον κόφτη η 5 η ταχύτητα αν ο δρόμος είναι κατηφορικός.

    Με δισκόφρενο 320 mm και 4πίστονη δαγκάνα της BREMBO το μπροστινό φρένο είναι πολύ ικανοποιητικό. Πολύ όμορφη ουρά με τα δυο τελικά των εξατμίσεων και το φανάρι και τα φλας με led άκια. και όμως δεν είναι οθόνη κινητού αλλά απο τα πιο πλήρη όργανα που έχουμε δει σε μοτοσυκλέτα, με joystick για να αλλάξετε μόνοι σας πολλές ρυθμίσεις. τα 175 χλμ έρχονται σχετικά γρήγορα, τα 184 είναι ουσιαστικά η τελική του και στα 188 μπαίνει στον κόφτη η 5 η ταχύτητα αν ο δρόμος είναι κατηφορικός.

    Δείτε άλλα άρθρα του αποστολέα

    Σχολιάστε:




  • Θέσεις & Απόψεις




    Σχετικές Κατηγορίες


    Δημοσκόπηση
    Ποιός πιστεύετε ότι είναι ο λόγος που δεν χρησιμοποιούνε οι πολίτες τα αστικά λεωφορεία;
    Ακριβό εισιτήριο
    Ελλειπής κάλυψη οδικού δικτύου
    Χρόνος αναμονής στη στάση
    Χρόνος διαδρομής
    Αλλοι τρόποι μετακίνησης

    Δείτε αποτελέσματα
    Χρήσιμες Πληροφορίες

    Ταξινομήσεις επιβατικών οχημάτων σε όλη την Ελλάδα για το 2006

    Κατασκευή Rethimno.gr

    κατασκευή ιστοσελίδων
    Επικοινωνία με EnterTheWeb
    Λεωφ. Κουντουριώτη 77
    Ρέθυμνο-Κρήτη
    Τ.Κ. 74100
    τηλ: 28310-28608
    φαξ: 28310-28609
    κιν: 693 44 318 28
    e-mail: