Κινούμε με το μηχανάκι μου ανατολικά της πόλης , λίγα λεπτά πριν μιλούσα στο τηλέφωνο με τον Κώστα Μαριόλο ιδιοκτήτη του καταστήματος MOTO GUS DYNAMIC για να περάσω να παραλάβω το νέο V - STROM με ABS για τεστ. Προσπαθούσα να θυμηθώ τα συναισθήματα μου μετά από αρκετά χιλιόμετρα που είχα κάνει με το παλιότερο V - STROM χωρίς ABS για να μπορέσω να κάνω μια σύγκριση. Όμως άλλο να πάρεις μια δανεική μοτοσυκλέτα να κάνεις τη δουλειά σου ή τη βόλτα σου, και άλλο να χρειαστείς να πεις ή να γράψεις τη γνώμη σου.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Η SUZUKI έβγαλε σεπαραγωγή το V - STROM το 2001 αρχικά στα 1000 κυβικά και αργότερα (αρχές 2004 στην Ελλάδα) στα 650. Το 1000 δανείστηκε τον κινητήρα από το TL -1000 S και το 650 από το SV -650. Και οι δύο κινητήρες ήταν δοκιμασμένοι για την αξιοπιστία τους και την αντοχή έτσι χωρίς ρίσκο από μηχανικής πλευράς η SUZUKI προχώρησε σε ένα σχετικά τολμηρό σχέδιο που την δικαίωσε με το παραπάνω. Αυτή τη στιγμή το V - STROM 650 είναι BEST SELLER στην Ελλάδα πουλώντας περίπου 2500 μοτοσυκλέτες το χρόνο. Και αφού δεν αλλάζεις μια ομάδα που κερδίζει την βελτιώνεις στα σημεία. Αυτό έκανε και η SUZUKI προσθέτοντας ABS και μικρό-διαφορές στο Πλαίσιο, ψαλίδι, διαφορετική ρύθμιση στον κινητήρα και η νέα κεφαλή με 2 μπουζί ανά κύλινδρο είναι οι υπόλοιπες διαφορές που δεν είναι άμεσα εμφανές.
Η πρώτη εντύπωση είναι ότι η μοτοσυκλέτα λόγου όγκου είναι «θηρίο». Μόλις ανέβεις και ισορροπήσεις την μηχανή στα πόδια σου αλλάζεις γνώμη. Το μικρό ύψος της σελάς σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους κάνουν το V - STROM να δείχνει ακόμα πιο ελαφρύ από ότι είναι . Κάθεται και ο συνεπιβάτης μου και ξεκίνησα αμέσως με φοβερή άνεση σαν να ήταν δικιά μου χρόνια. Ενώ προσπαθώ να αποκωδικοποιήσω τις αισθήσεις μου από την οδήγηση ο συνεπιβάτης παραμιλάει λέγοντας ότι αισθάνεται Πασάς στα Γιάννενα. Πράγματι η μοτοσυκλέτα έχει φοβερή άνεση που σε προδιαθέτει να ταξιδέψεις αμέσως. Η ευχάριστη έκπληξη όμως έρχεται όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν και το μηχανάκι παραμένει σταθερό και προβλέψιμο μέχρι την τελική του ενώ ταυτόχρονα ο αναβατής είναι προστατευμένος από το φαίρινγκ και την πολύ καλή (ρυθμιζόμενη) ζελατίνα. Σίγουρα ο ιδανικός δρόμος είναι ο επαρχιακός με στροφές και δεν θα αρνηθεί και χωματόδρομους. Αλλά και στην
πόλη κινείσαι σβέλτα με γρήγορες εναλλαγές και ασφαλή φρεναρίσματα χάρη στο ABS . Η αίσθηση που σου δίνει όταν φρενάρεις με δύναμη και μπαίνει σε λειτουργία το ABS είναι ένα γαργαλητό στη σόλα του παπουτσιού παρόμοια με αυτή του αυτοκινήτου, ενώ στο μπροστινό νιώθεις την δεξιά μανέτα σαν δόνηση κινητού. Το μόνο ίσως που δεν μου άρεσε ήταν ότι δεν έχει κουμπί για απενεργοποίηση του ABS , έτσι τα φρένα γίνονται λιγάκι επικίνδυνα σε χωματόδρομους.
Σε γενικές γραμμές το V - STROM είναι σαν να φτιάχτηκε με γνώμονα τους Ελληνικούς δρόμους και είναι μια άριστη επιλογή αγοράς για όλες τις συνθήκες.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Κώστα Μαριόλο και το κατάστημα MOTO GUS DYNAMIC (Εμμ. Παχλα 52) και τον ιδιοκτήτη του DL , Νίκο Τσιομπίκα
Δείτε άλλα άρθρα του αποστολέα |
Σχολιάστε: