Τα Naked (Χωρίς φαίρινγκ) μηχανάκια, γενικά ποτέ δεν ήταν της προτίμησης μου. Το Suzuki GSR 600 όμως είναι το κάτι άλλο! Αλουμινένιο πλαίσιο, κινητήρας από το Super Sport GSXR, και ψαλίδι που θα ζήλευαν πολλές μοτοσικλέτες μεγαλύτερου κυβισμού.
Αρχικά όταν πρωτοείδα το GSR εντυπωσιάστηκα από το Design και τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Θα έλεγε κανείς ότι σε αυτό το project συνεργάστηκε η Suzuki με Ιταλικό σχεδιαστικό οίκο και τις τελευταίες πινελιές τις έδωσε απλόχερα η NASA. Δεν γινόταν να αποφύγω την γνωριμία μαζί της. Τηλεφωνώ στην Αντιπροσωπεία ?Star Bikes Suzuki Σταρένιος?, και σε λιγότερο από μία ώρα γύρναγα το κλειδί στον διακόπτη. Η θέση οδήγησης ήταν αναμενόμενα άνετη. Πατάω στιγμιαία την μίζα και αμέσως ξυπνάω τους 98 ίππους. Μέχρι να ανέβει λίγο η θερμοκρασία προσπαθώ να ακούσω τον ήχο του κινητήρα που είναι σχεδόν αθόρυβος. Κουμπώνω την 1η και ξεκινάω για μια βόλτα μέσα στην πόλη.
Αρχικά ανεβοκατεβάζω ταχύτητες μέχρι να εξοικειωθώ με την συμπεριφορά της GSR. Σουφρώνω λίγο τα χείλια μου σε μια έκφραση απορίας και απογοήτευσης μαζί. Ο λόγος ήταν ότι μέχρι εκείνη την στιγμή το στροφόμετρο δεν είχε περάσει τις 4 με 5 χιλιάδες στροφές και το μοτέρ απέδιδε σαν 250άρι. Λίγα μέτρα ελεύθερο πεδίο και ανοίγω αποφασιστικά το γκάζι, η βελόνα του στροφόμετρου μόλις περάσει τις 7.000 και μέχρι τον κόφτη στις 14.500σ.α.λ.δείχνει να μην προλαβαίνει να διαβάζει τις ενδείξεις. Γρήγορη αλλαγή ταχύτητας και εξίσου γρήγορα αλλάζω και εγώ σε έκφραση έκπληξης και ικανοποίησης. Σαν παιδάκι ένοιωθα αγωνία να βγω «έξω» και να παίξω με το παιχνίδι μου και έτσι κατευθύνομαι στην Εθνική οδό. Τα χιλιόμετρα στο ψηφιακό ταχύμετρο ανεβαίνουν και πριν το καταλάβω έχω περάσει την δεύτερη εκατοντάδα. Ακόμα και σε αυτά τα χιλιόμετρα έχει εξαιρετική συμπεριφορά στην ευθεία και στις στροφές. Ανάλαφρη αίσθηση με γρήγορες εναλλαγές κλίσης που δύσκολα πιστεύεις ότι ζυγίζει λίγο πάνω από 200 κιλά (με βενζίνη). Ο κινητήρας αποδίδει πολύ γραμμικά και αυτός ήταν άλλωστε ο στόχος της Suzuki όταν χαμήλωσε κατά 20 περίπου ίππους την ιπποδύναμη από το μοτέρ του άγριου GSXR. Τα φρένα είναι εκπληκτικά και σε ένα δυνατό φρενάρισμα σε οδόστρωμα με καλή πρόσφυση θα χρειαστεί πολύ δύναμη για να μείνετε κρατημένοι πάνω στην μοτοσικλέτα.
Αξίζει βέβαια να σημειωθεί ότι η μοτοσικλέτα που οδηγήσαμε είχε μια μάσκα μπροστά που είναι έξτρα και στοιχίζει περί τα 300 Ευρώ. Πιστέψτε με όμως αν κάνετε έστω και μικρές εξορμήσεις εκτός πόλης, η μάσκα αξίζει όλα τα Ευρώ. Το ντεπόζιτο γεμίζει με 16,5 λίτρα αμόλυβδης και η αυτονομία του αν πηγαίνετε οικονομικά, θα περάσει τα 200 χιλιόμετρα. Η τιμή της αντιπροσωπίας για να αποκτήσετε το GSR είναι 7.690 ευρώ. Και προσωπικά την βρίσκω δελεαστική, γιατί αγοράζετε μια πολύ άνετη μοτοσικλέτα με Design, δύναμη και κράτημα που θα ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό.
Προγραμματίστε ταξίδια σε επαρχιακούς δρόμους και θα μείνετε έκπληκτοι. Τέλος να ευχαριστήσουμε τον υπεύθυνο (κ.Γαβαλά) της Αντιπροσωπεία ?Star Bikes Suzuki Σταρένιος? και τον Δημήτρη Σταρένιο για την παραχώρηση της προσωπικής του GSR.
Δείτε άλλα άρθρα του αποστολέα |
Σχολιάστε: