« …Τις τελευταίες ημέρες ασχολούμαστε με πολλά Δέλτα μεταξύ των οποίων Δημοσιονομικό, Δημοψήφισμα και Δραχμή. Αναφορικά με το σενάριο Δημοψηφίσματος, οι Μμε απαντάμε ότι είμαστε υπέρ της κοινοβουλευτικής και όχι της επιχειρηματικής δημοκρατίας των οίκων αξιολόγησης, ούτε αναγνωρίζουμε την «τροϊκανή δημοκρατία». Διαφωνούμε με τη Δημοψηφισματική Δημοκρατία όταν θέτει διλήμματα που εν τέλει αντί να ενώσουν θα διχάσουν το λαό.
Όσον αφορά στις δηλώσεις της Ελληνίδας Επιτρόπου, το μήνυμά της «εδώ Βρυξέλλες…φοβόμαστε» ομολογώ ότι μας απογοήτευσε, αφού τουλάχιστον από τους Ευρωβουλευτές μας έχουμε την απαίτηση να υποστηρίζουν σθεναρά τις ελληνικές θέσεις και όχι να μεταφέρουν επικίνδυνες συζητήσεις και φήμες πανικού.
Θέλω να ξεκαθαρίσω τουλάχιστον από την πλευρά της ΕΣΕΕ, ότι οι μικρομεσαίοι της αγοράς, δεν επιθυμούμε ούτε πρόωρες εκλογές, ούτε δημοψηφίσματα που θα μας οδηγήσουν σε επικίνδυνες περιπέτειες και θα καταλήξουν στο επιθυμητό «πιστωτικό γεγονός» των διεθνών κερδοσκόπων και ταυτόχρονα στον οικονομικό θάνατο της χώρας μας. Θα παρακαλέσω και εγώ με την σειρά μου τους ευρωλογιστές, τους δυσαρεστημένους πολιτικούς και τους παντογνώστες της ελληνικής κοινωνίας να σταματήσουν να φλυαρούν και να προβλέπουν και να μας αφήσουν στην ησυχία μας να δουλέψουμε. Προϋπόθεση, όμως, για να έχουμε δουλειά να κάνουμε είναι η Τρόικα να αναθεωρήσει και να ξαναϋπολογίσει όρους και σημεία του μνημονίου που πνίγουν την αγορά.
Η Ελλάδα δεν χρειάζεται άλλες συγκρούσεις και νέους εθνικούς διχασμούς. Ο λαός δεν θα συγχωρήσει τέτοιες παρεκκλίσεις. Οι Έλληνες είμαστε αξιοπρεπείς, δεν είμαστε τεμπέληδες, δεν είμαστε επαίτες και γι’ αυτό εμείς από εδώ και πέρα θα ασχοληθούμε με το Δέλτα της Δημιουργίας.
Η «ΓΕΩ-ΒΑΣΗ» είναι ένα έργο δημιουργίας, μια καινοτόμος πλατφόρμα ψηφιακής απεικόνισης και χαρτογράφησης του ελληνικού εμπορίου, όπου θα τοποθετούνται όλες οι έρευνες και οι μελέτες όλων των παραγωγικών και επιστημονικών φορέων, της κεντρικής διοίκησης αλλά και της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Οι κοινωνικοί εταίροι έχουμε συμφωνήσει ότι πλέον καμία μελέτη δεν πρέπει να αραχνιάζει στα συρτάρια υπηρεσιακών γραφείων, αλλά ούτε ένα ευρώ δεν πρέπει να ξοδεύεται σε γονατογραφήματα και σε έρευνες που συνήθως καταλήγουν σε καλάθια αχρήστων. Η συνεργασία του Iνστιτούτου ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ με τα άλλα Ινστιτούτα είναι δεδομένη και οι έρευνές μας δεν θα είναι ανταγωνιστικές, αλλά συμπληρωματικές μεταξύ τους.
Μας χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι σημαντικά έργα για την Μμε Επιχειρηματικότητα όπως το «Παρατηρητήριο Εμπορίου» μετά από μια επταετία περιπλάνησής του, στους ορόφους της Κάνιγγος, είναι επιτέλους πραγματικότητα και παίρνει αξία και μορφή με την υλοποίησή του, που έχει αποκλειστικό στόχο το σχεδιασμό του νέου αναπτυξιακού μοντέλου του εμπορίου.
Στην ίδια κατεύθυνση εντάσσεται και η πρωτοβουλία αξιοποίησης της τουριστικής περιόδου με καλοκαιρινές γιορτές εμπορίου σε όλους τους ταξιδιωτικούς προορισμούς. Η καμπάνια «AGORA» Greek shopping experience θα αναδείξει νέες μορφές υποδοχής και ενημέρωσης του τουριστικού κοινού, ενώ θα προβάλλει την ποιοτική υπεροχή των ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιώνκαι θα ακολουθήσει τους τουρίστες και τους ξένους επισκέπτες ως καταναλωτές, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα, να αγοράζουν διαδικτυακά, τα ελληνικά προϊόντα που τους άρεσαν στην πατρίδα μας, ακόμα και όταν επιστρέψουν στις χώρες τους…».
![]() |
Δείτε άλλα άρθρα του αποστολέα |
![]() |
Εκτύπωση σελίδας |
![]() |
Αποστολή σε φίλο |
Σχολιάστε: