Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων: κλειδί για δυναμική διείσδυση στις καλύτερες αγορές του κόσμου και βιώσιμη αγροτική ανάπτυξη!


Κατηγορία: Γεωργικά

Αποστολέας:

Agronomist

Δείτε το προφίλ του αποστολέα
Αύξηση Γραμματοσειράς Μείωση Γραμματοσειράς Περισσότερα άρθρα αποστολέα Εκτύπωση σελίδας

Η έννοια του μάρκετινγκ των προϊόντων είναι συνυφασμένη με το σύνολο των εμπορικών δραστηριοτήτων μιας χώρας, ενώ αποτελεί μοχλό ανάπτυξης των επιχειρήσεων. Η στόχευση των μεθοδευμένων ενεργειών προβολής και προώθησης μιας επιχείρησης είναι το καταναλωτικό κοινό και όχι οι ενδιάμεσες πωλήσεις. Ουσιαστικά μέσω του μάρκετινγκ, μια επιχείρηση επιδιώκει να αναπτύξει πελατειακές σχέσεις με επαναλαμβανόμενο ρυθμό.

Η εγκατάσταση και η υλοποίηση της πολιτικής μάρκετινγκ μιας επιχείρησης περιλαμβάνει διάφορα στάδια, όπως η έρευνα αγοράς για τις συνθήκες προσφοράς και ζήτησης, η σφυγμομέτρηση των αναγκών της αγοράς, η προσαρμογή των προϊόντων ή υπηρεσιών στις απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού, κ.ά. Η αλυσίδα των διαδικασιών υιοθέτησης και εφαρμογής του μίγματος μάρκετινγκ αποτελούν ένα σύνθετο ζήτημα, με τελικό σκοπό την αύξηση της ανταγωνιστικότητας και της αξιοπιστίας της εμπλεκόμενης επιχείρησης.

Εστιάζοντας στον αγροτικό τομέα, το μάρκετινγκ των γεωργικών προϊόντων συνιστά μια δέσμη ενεργειών που αρχίζει από τη στιγμή της παραγωγής και καταλήγει με την παράδοση στα χέρια των καταναλωτών. Η οργάνωση και υλοποίηση εκ μέρους της γεωργικής εκμετάλλευσης των ενδιάμεσων σταδίων προώθησης των προϊόντων, όπως είναι η τυποποίηση, η συσκευασία, η διαφήμιση, η τιμολόγηση, κ.ά. αποσκοπούν τόσο στην αύξηση του εισοδήματος των παραγωγών, όσο και στη συμπίεση της προσφερόμενης λιανικής τιμής με σκοπό την αύξηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της επιχείρησης.

Η σύγχρονη αγροτική επιχείρηση για να ανταπεξέλθει στο συνεχώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον πρέπει να διοικείται από στελέχη με δεξιότητες και γνώσεις. Ο αγρότης-επιχειρηματίας πρέπει να είναι σε θέση να εκτιμήσει ανά πάσα στιγμή την κοινωνικό-οικονομική κατάσταση της παγκόσμιας αγοράς, να αξιολογήσει την πληροφορία που δέχεται από πολλές πλευρές και να λαμβάνει τις σωστές αποφάσεις, σε συνεχή βάση, που θα οδηγήσουν στην ευημερία της επιχείρησής του. Ο επιτυχημένος μάνατζερ της αγροτικής επιχείρησης καταφέρνει να κεφαλαιοποιήσει τις γνώσεις του αυξάνοντας τα κέρδη του!

Δείτε άλλα άρθρα του αποστολέα
Εκτύπωση σελίδας
Αποστολή σε φίλο

Σχολιάστε:




Παλαιότερα άρθρα Γεωργικά

Περισσότερα >>



Σχετικές Κατηγορίες

Δημοσκόπηση
Ο διαχωρισμός του νομού σύμφωνα με το "Σχέδιο Καποδίστρια" πιστεύετε λειτουργεί θετικά ή αρνητικά στο ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Θετικά
Αρνητικά
Δεν έπαιξε κανένα ρόλο
Δε γνωρίζω

Δείτε αποτελέσματα
Δημοτικές Εκλογές 2010 & Περιφερειακές εκλογές 2010 Χρήσιμα & Καθημερινά

Κατασκευή Rethimno.gr

κατασκευή ιστοσελίδων
Επικοινωνία με EnterTheWeb
Λεωφ. Κουντουριώτη 77
Ρέθυμνο-Κρήτη
Τ.Κ. 74100
τηλ: 28310-28608
φαξ: 28310-28609
κιν: 693 44 318 28
e-mail: