Το ΚΕ.Π.ΚΑ. - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, από την 1η Ιουλίου 2012, έως και το Δεκαπενταύγουστο, δέχτηκε 56 καταγγελίες - παράπονα των καταναλωτών, που αφορούσαν τις τουριστικές υπηρεσίες. Σε σχέση με πέρυσι, παρουσιάστηκε μείωση των παραπόνων. Η κρίση διόρθωσε αρκετά «στραβά». Όμως, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι, φέτος, οι Έλληνες, που έκαναν τουρισμό, μειώθηκαν και αυτό συνέβαλλε και στη μείωση των παραπόνων.
Η πλειοψηφία των παραπόνων των καταναλωτών αφορούσε τα ξενοδοχεία και τα καταλύματα (22 προβλήματα). Οι καταναλωτές κατήγγειλαν:
Επόμενη κατηγορία είναι τα αεροπορικά ταξίδια (12 προβλήματα). Καταναλωτές κατήγγειλαν:
Η τρίτη κατηγορία αφορά τα οργανωμένα ταξίδια (8 προβλήματα). Οι καταναλωτές κατήγγειλαν:
Επόμενη κατηγορία αποτελούν τα παράπονα των καταναλωτών, για την ακτοπλοΐα (4 προβλήματα). Οι καταναλωτές κατήγγειλαν:
Οι υπόλοιπες 10 περιπτώσεις αφορούν καταγγελίες, για υπερβολικές τιμές (ξαπλώστρες, ποτά, νερά, αναψυκτικά κ.λπ.), δηλητηρίαση σε πιτσαρία σε νησί, απαγόρευση κατανάλωσης τροφίμων, που είχαν μαζί τους οι καταναλωτές, που ενοικίασαν τις ξαπλώστρες.
Όσες καταγγελίες κατατέθηκαν, στο ΚΕ.Π.ΚΑ., από μέλη της οργάνωσής μας, έχουν είτε επιλυθεί, είτε βρίσκονται, σε διαδικασία επίλυσης. Όσα ερωτήματα δεχτήκαμε και από τα μέλη μας και από μη μέλη, απαντήθηκαν όλα.
Πρέπει, όμως, να τονίσουμε τη μεγάλη ευθύνη των επιχειρηματιών τουρισμού και της Πολιτείας, που εποπτεύουν τις τουριστικές υπηρεσίες.
Αν δε σκύψουμε, με προσοχή και ευαισθησία, πάνω στον τουρισμό, τότε θα χάσουμε και αυτή τη «βιομηχανία», από τη χώρα μας. Φέτος, ο τουρισμός παρουσίασε αύξηση. Όμως, αυτή η βελτίωση είναι εύθραυστη και αρκούν κάποιοι κακοί επαγγελματίες, για να αμαυρώσουν την εικόνα. Οι επιχειρηματίες πρέπει να καταλάβουν ότι για να διατηρηθεί ο τουρισμός μας, σε υψηλά επίπεδα και να αναπτυχθεί, περισσότερο, πρέπει να πάψουμε να θεωρούμε τους τουρίστες «κουτόφραγκους», να σταματήσουμε να θέλουμε να δουλέψουμε 3 μήνες και να ζήσουμε 12, να σταματήσουμε να θεωρούμε τους τουρίστες, περαστικούς πελάτες και να τους αντιμετωπίσουμε, με σεβασμό και επαγγελματισμό. Στο χώρο του τουρισμού, υπάρχουν σοβαρές και σωστές επιχειρήσεις, που αποτελούν την πλειοψηφία των επιχειρήσεων αυτού του χώρου. Αυτές οι επιχειρήσεις πρέπει να σταματήσουν να ανέχονται τους “cowboys” του τουρισμού και να καταγγέλλουν, επιτέλους, τις κακές πρακτικές, στον τουρισμό. Η Πολιτεία, από την άλλη πλευρά, πρέπει να συνεχίσει και να εντείνει τους ελέγχους και να φροντίσει να αποβληθούν, από το χώρο, όσοι ζημιώνουν τον τουρισμό μας, άρα και τη χώρα μας. Απαιτείται η δημοσιοποίηση των ονομάτων των υπότροπων επιχειρήσεων, που βλάπτουν την τουριστική μας βιομηχανία, ώστε να τις αποφεύγουν οι καταναλωτές και να υπάρξει ουσιαστική τιμωρία.
Δείτε άλλα άρθρα του αποστολέα | |
Εκτύπωση σελίδας | |
Αποστολή σε φίλο |
Σχολιάστε: