Όλα τα παραπάνω αποδείχτηκαν παραπλανητικοί ισχυρισμοί. Η ασφάλεια και η εξοικονόμηση χρημάτων είναι κυρίαρχα κριτήρια, για την επιλογή αγαθών, από τους καταναλωτές. Στην αγορά, όμως, υπάρχουν πολλοί «επιτήδειοι», που πωλούν «φύκια για μεταξωτές κορδέλες». Ο εύπιστος καταναλωτής γίνεται, εύκολα, θύμα και αγοράζει «ελπίδα».
Το ΚΕ.Π.ΚΑ., για τις παραπάνω παραπλανητικές πρακτικές, ανέλαβε πρωτοβουλίες. Ζήτησε, από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, να ερευνήσει την ορθότητα των ισχυρισμών. Μετά από την επιβεβαίωση, από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ότι οι ισχυρισμοί ήταν παραπλανητικοί, εξέδωσε δελτία τύπου, για να σταματήσουν οι καταναλωτές να αγοράζουν «φύκια για μεταξωτές κορδέλες». Συνέχισε να πιέζει τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να επιβάλλει κυρώσεις. Όμως, η όλη διαδικασία διαρκεί από μήνες, μέχρι και χρόνια και σε αυτό το διάστημα οι καταναλωτές συνεχίζουν να αγοράζουν προϊόντα άχρηστα και να επιδοτούν επιτήδειους επιχειρηματίες.
Για τους λόγους αυτούς, το ΚΕ.Π.ΚΑ. προειδοποιεί τους καταναλωτές: «Όπου ακούμε πολλά κεράσια, κρατάμε μικρό καλάθι». Θαύματα δεν υπάρχουν, στην αγορά. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε, σε κανένα, να θησαυρίζει, σε βάρος μας.
Τέλος, επειδή έχουμε δει επιχειρήσεις να αλλάζουν επωνυμία, μετά από κάποιο πρόστιμο και να συνεχίζουν να παραπλανούν τους καταναλωτές, ζητούμε, από την Πολιτεία, να απαγορεύσει, σε επιχειρηματίες, που έχουν παραπλανήσει τους καταναλωτές, να ιδρύουν νέες εταιρίες και επιχειρήσεις.
Δείτε άλλα άρθρα του αποστολέα | |
Εκτύπωση σελίδας | |
Αποστολή σε φίλο |
Σχολιάστε: