Στοχευμένες δράσεις επικοινωνίας και marketing για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου μέχρι τέλους του έτους και την αξιοποίηση των διακοπών της τελευταίας στιγμής ξεκινά το Υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ, προκειμένου να «κεφαλαιοποιηθεί» το θετικό πρόσημο του ελληνικού τουρισμού, στο πρώτο εξάμηνο του 2013.
Παράλληλα αποφασίσθηκε η επίσπευση των διαφημιστικών προγραμμάτων του έτους 2014, ώστε για πρώτη φορά να αναπτυχθούν δράσεις, από Σεπτέμβριο έως και Απρίλιο, κρίσιμο χρονικό διάστημα, για τις προκρατήσεις και τις πωλήσεις πακέτων διακοπών διεθνώς.
Συγκεκριμένα σε εξέλιξη βρίσκονται προγράμματα προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού μέσω του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σε διεθνείς τουριστικές πλατφόρμες κύρους, όπως το tripadvisor, yahoo, expedia, lastminute.com
Επίσης σε συνεργασία με σημαντικούς tour oparetors και μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, εξελίσσονται προγράμματα προωθητικών δράσεων για την περίοδο των προκρατήσεων που τόσο σημαντική είναι για το δίκτυο διάθεσης τουριστικών πακέτων για το επόμενο έτος.
Ήδη τα Γραφεία ΕΟΤ Εξωτερικού, επεξεργάζονται προτάσεις και ιδέες τις οποίες θα υποβάλλουν προς έγκριση εντός των επομένων εβδομάδων.
Η επιτυχής έκβαση αυτών των δράσεων προϋποθέτει τη συνέργεια όλων, κυρίως των τοπικών κοινωνιών αλλά και του ιδιωτικού τομέα. Επίσης απαιτείται η σωστή προετοιμασία τους, ο σχεδιασμός και η παραγωγή νέων καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων, σε σχέση με το διεθνή ανταγωνισμό.
Χώρες στις οποίες αναπτύσσονται σχετικές δράσεις για το έτος 2014, είναι η Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία, η Γαλλία, οι Σκανδιναβικές Χώρες, η Ολλανδία, οι ΗΠΑ, η Ρωσία και η Κίνα. Παράλληλα σχεδιάζεται η ανάπτυξη του Ελληνικού Τουρισμού στην Βραζιλία.
Τέλος έχει καταρτιστεί και αναμένεται να εγκριθεί εντός των προσεχών ημερών, το πρόγραμμα διεθνών εκθέσεων στις οποίες θα συμμετάσχει το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ για το πρώτο 4μηνο του 2014.
Δείτε άλλα άρθρα του αποστολέα | |
Εκτύπωση σελίδας | |
Αποστολή σε φίλο |
Σχολιάστε: