Η Οδύσσεια Καταναλωτή στα «Κύματα» των αντιπροσωπειών


Κατηγορία: Ειδήσεις-Πολιτική

Αποστολέας:

ΚΕ.Π.ΚΑ. Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

Δείτε το προφίλ του αποστολέα
Αύξηση Γραμματοσειράς Μείωση Γραμματοσειράς Περισσότερα άρθρα αποστολέα Εκτύπωση σελίδας

Η περιπέτεια ξεκίνησε, με την απόκτηση ενός πολυτελούς αυτοκινήτου 4x4, αξίας περίπου 80.000 ευρώ, στις αρχές του 2006. Σοβαρά προβλήματα παρουσιάστηκαν, στην ανάρτηση και στο κιβώτιο ταχυτήτων, από τον πρώτο μήνα, μετά την αγορά.

Δύο χρόνια μετά την αγορά, το κυρίαρχο πρόβλημα της ανάρτησης δεν είχε επιλυθεί, σύμφωνα με έκθεση πραγματογνώμονα, παρά τις επανειλημμένες επισκευές, τις αντικαταστάσεις ανταλλακτικών και τις υποσχέσεις οριστικής επίλυσης. Στόχος της εταιρίας ήταν να παρέλθει ο χρόνος της εγγύησης, δηλαδή η διετία, γι´ αυτό και η κωλυσιεργία.

Το λιγότερο, που υποχρεούται, από τη νομοθεσία, να κάνει μία εταιρία, που σέβεται τον εαυτό της, τον πελάτη  και τη μάρκα του αυτοκινήτου, που εκπροσωπεί, είναι, να δώσει οριστική λύση ή με επιστροφή χρημάτων ή με αντικατάσταση του αυτοκινήτου.

Αντί αυτού, τι κάνει η συγκεκριμένη μεγάλη εταιρία αυτοκινήτων; Επικαλείται, στην Επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Θεσσαλονίκης, «παραγραφή αστικών απαιτήσεων».

Όμως, η απόφαση της Επιτροπής Φιλικού Διακανονισμού, «?.η επιτροπή ομόφωνα ως προς την καταναλωτική διαφορά αποφάσισε την ικανοποίηση της απαίτησης του καταναλωτή {άμεση επισκευή του οχήματος ή αντικατάσταση} και συστήνει στην εταιρία να προβεί στην ικανοποίηση αυτής», είναι καταπέλτης.

Εντός λίγων ημερών θα δώσουμε συνέντευξη τύπου, με την παρουσία του παθόντα, την πλήρη περιγραφή της οδύσσειας, για να γνωρίζουν οι πιθανοί αγοραστές Καταναλωτές, τη συμπεριφορά της εταιρίας.

Τέλος, επειδή τα παράπονα των καταναλωτών, για ελαττωματικά προϊόντα και σέρβις τους, είναι πολλά, ζητούμε, από την κυβέρνηση, να σκύψει, με μεγαλύτερη προσοχή και ευαισθησία, στο πρόβλημα των ελαττωματικών προϊόντων και των εγγυήσεών τους, αποκαθιστώντας την εγκυρότητα των εγγυήσεων και εφαρμόζοντας τη νομοθεσία, στην πράξη.

Καλούμε την εταιρία να εφαρμόσει τη νομοθεσία, εγκαταλείποντας την αλαζονική της στάση, προς τον καταναλωτή και αποδεικνύοντας ότι σέβεται τους πελάτες της και τα θεσμοθετημένα δικαιώματα των καταναλωτών.

Καλούμε τους καταναλωτές να μας καταγγέλλουν προβλήματα, που αντιμετωπίζουν, με τις αντιπροσωπείες, τα ανταλλακτικά και τα service των Ι.Χ. αυτοκινήτων τους.

Η συλλογική αντίδραση, είναι δικαίωμα και δύναμή μας, απέναντι στην ασυδοσία, στην αδιαφορία και στην εκμετάλλευση.

Δείτε άλλα άρθρα του αποστολέα
Εκτύπωση σελίδας
Αποστολή σε φίλο

Σχολιάστε:







Σχετικές Κατηγορίες

Δημοσκόπηση
Ο διαχωρισμός του νομού σύμφωνα με το "Σχέδιο Καποδίστρια" πιστεύετε λειτουργεί θετικά ή αρνητικά στο ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Θετικά
Αρνητικά
Δεν έπαιξε κανένα ρόλο
Δε γνωρίζω

Δείτε αποτελέσματα
Δημοτικές Εκλογές 2010 & Περιφερειακές εκλογές 2010 Χρήσιμα & Καθημερινά

Κατασκευή Rethimno.gr

κατασκευή ιστοσελίδων
Επικοινωνία με EnterTheWeb
Λεωφ. Κουντουριώτη 77
Ρέθυμνο-Κρήτη
Τ.Κ. 74100
τηλ: 28310-28608
φαξ: 28310-28609
κιν: 693 44 318 28
e-mail: