Dt.785.15-07-2014
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δικαιώματα καταναλωτών – Ταξιδεύοντας με πλοίο
Οι τουρίστες – καταναλωτές έχουμε δικαιώματα. Πρέπει λοιπόν να τα γνωρίζουμε και να τα διεκδικούμε. Η ΕΚΠΟΙΖΩ υπενθυμίζει στους καταναλωτές τα βασικά δικαιώματά μας όταν ταξιδεύουμε με πλοίο:
Σε περίπτωση ακύρωσης του εισιτηρίου σας, δικαιούστε να σας επιστραφεί κάποιο πόσο της αρχικής τιμής, ανάλογα με το χρόνο ακύρωσής του.
ΧΡΟΝΟΣ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ |
ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ |
<12 ώρες |
0% |
Έως 12 ώρες |
50% |
Έως 7 ημέρες |
75% |
Έως 14 ημέρες |
100% |
Ανεξάρτητα από τον χρόνο ειδοποίησης, το 100% του εισιτηρίου, επιστρέφεται όταν υπάρχουν αποδεδειγμένοι λόγοι ανώτερης βίας. |
Στην περίπτωση αυτή ο επιβάτης δικαιούται να λάβει πλήρη αποζημίωση ή άλλες αντισταθμιστικές παροχές κατ' επιλογή του εφόσον:
ή
Στην περίπτωση αυτή ο επιβάτης δικαιούται:
Σε περίπτωση καθυστέρησης αναχώρησης του πλοίου για πάνω από 90 λεπτά από την προγραμματισμένη ώρα, λόγω υπαιτιότητας του μεταφορέα, ο επιβάτης δικαιούται:
ή
Σε περίπτωση καθυστέρησης του πλοίου λόγω βλάβης ή ζημιάς του ή υπαιτιότητας της εταιρείας δικαιούται:
ή
Σε περίπτωση που διακοπεί το ταξίδι σε ενδιάμεσο λιμάνι εξαιτίας βλάβης ή ζημιάς του πλοίου και εφόσον δεν προωθήθηκε στον προορισμό του και δεν άσκησε το δικαίωμα της υπαναχώρησης, ο επιβάτης δικαιούται:
ή
Σε περίπτωση που καθυστερήσει ή ματαιωθεί το ταξίδι και ο επιβάτης χάσει την ανταπόκριση για την συνέχιση του θαλάσσιου ταξιδιού, τότε δικαιούται:
Οι επιβάτες που μετακινούνται με πλοία εσωτερικών γραμμών μπορούν να αγοράζουν από τα κυλικεία των πλοίων τα παρακάτω προϊόντα, στις ακόλουθες προκαθορισμένες τιμές:
ΠΡΟΪΟΝ |
ΤΙΜΗ |
Εμφιαλωμένο νερό 0.50l, (εγχώριο ή μη, εντός ή εκτός ψυγείου) |
0.35 € |
Εμφιαλωμένο νερό 0.75l, (εγχώριο ή μη, εντός ή εκτός ψυγείου) |
0.50 € |
Τοστ με ζαμπόν και τυρί ή σάντουιτς με ζαμπόν και τυρί, (ψημένο ή άψητο) |
1.35 € |
Τοστ με τυρί ή σάντουιτς με τυρί, (ψημένο ή άψητο) |
1.15 € |
Καφές ελληνικός μονός |
1.20 € |
Καφές γαλλικός φίλτρου μονός |
1.20 € |
Καφές εσπρέσο μονός, (ζεστός ή κρύος) |
1.35 € |
Καφές στιγμιαίος μονός - τύπου φραπέ κ.λπ., (ζεστός ή κρύος) |
1.20 € |
Τσάι (ζεστό ή κρύο) |
|
Που μπορείτε να απευθυνθείτε για να υποβάλετε παράπονα-καταγγελία
Για περισσότερες πληροφορίες και για καταγγελίες οι επιβάτες μπορούν να απευθύνονται στις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές, στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στην ΕΚΠΟΙΖΩ.
Επιπλέον στην ιστοσελίδα της ΕΚΠΟΙΖΩ (www.ekpizo.gr) υπάρχουν υποδείγματα καταγγελιών για τα παραπάνω ζητήματα.
Αθήνα: τηλ.210 330.44.44, e-mail: info@ekpizo.gr
Θεσσαλονίκη: τηλ.2310257776, e-mail: ekpizothess@ekpizo.gr
Πάτρα: τηλ.2610 222626, e-mail: ekpizopatras@ekpizo.gr
www.ekpizo.gr
Προσέχουμε για να έχουμε …… καλές διακοπές
Αθήνα, 15 Ιουλίου 2014
Δείτε άλλα άρθρα του αποστολέα | |
Εκτύπωση σελίδας | |
Αποστολή σε φίλο |
Σχολιάστε: