Δ.Τ.: 9 «κόλπα», που οδηγούν σε παραπλανητικούς ισχυρισμούς, για την κατανάλωση καυσίμου, στα αυτοκίνητα


Κατηγορία: Ειδήσεις-Πολιτική

Αποστολέας:

ΚΕ.Π.ΚΑ. Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

Δείτε το προφίλ του αποστολέα
Αύξηση Γραμματοσειράς Μείωση Γραμματοσειράς Περισσότερα άρθρα αποστολέα Εκτύπωση σελίδας

Θεσσαλονίκη, 2 Οκτωβρίου 2014
Αρ. Πρωτ.: 1285

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
9 «κόλπα», που οδηγούν σε παραπλανητικούς ισχυρισμούς,
για την κατανάλωση καυσίμου, στα αυτοκίνητα

Το πρωτόκολλο ελέγχου της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2, που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, δεν είναι κατάλληλο, για τις σημερινές συνθήκες, γιατί βασίζεται σε ξεπερασμένες μεθόδους ελέγχων και διαδικασιών. Η Altroconsumo (Ιταλική Ένωση Καταναλωτών και μέλος της BEUC – Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών) διενήργησε τους ίδιους ελέγχους, που η Ενωσιακή νομοθεσία επιβάλλει να διενεργούν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων. Και για τα δύο μοντέλα αυτοκινήτων, που έλεγξε η Altroconsumo, η κατανάλωση καυσίμου, που διαφημίζουν οι κατασκευαστές ήταν πολύ χαμηλότερη, από την κατανάλωση, που μέτρησε η Altroconsumo. Υπάρχουν κάποια «κόλπα», που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές, για να βελτιώσουν, την απόδοση του αυτοκινήτου:

  1. Μείωση του βάρους του οχήματος

Η μείωση του βάρους ενός οχήματος μπορεί να οδηγήσει, σε 4,4% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.

  1. Τρόπος οδήγησης

Η προσαρμογή της επιτάχυνσης, του φρεναρίσματος κ.λπ., μπορεί να οδηγήσει, σε 3% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.

  1. Θερμοκρασία

Διαφορετικές συνθήκες θερμοκρασίας μπορούν να οδηγήσουν, σε 2,3% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.

  1. Πίεση ελαστικών

Η υψηλή πίεση, στα ελαστικά, μπορεί να οδηγήσει, σε 2,9% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου.

  1. Ειδικά λιπαντικά

Γίνεται χρήση ειδικών λιπαντικών, που δε χρησιμοποιούνται, από τους οδηγούς.

  1. Αποσύνδεση ηλεκτρογεννήτριας

Η αποσύνδεση της ηλεκτρογεννήτριας εξοικονομεί, επιπλέον, ενέργεια και μειώνει την κατανάλωση καυσίμου.

  1. Σφράγιση αυτοκινήτου

Για να βελτιωθεί η αεροδυναμική του αυτοκινήτου, σφραγίζονται όλα τα τμήματά του, με ταινία.

  1. Μείωση τριβών στα φρένα

Μειώνονται οι τριβές, ανάμεσα στα τακάκια και στους δίσκους των φρένων.

  1. Βελτίωση των αποτελεσμάτων των ελέγχων

Η ευελιξία των ελέγχων επιτρέπει, στους κατασκευαστές να δηλώνουν κατανάλωση καυσίμου, μέχρι και 40% χαμηλότερη.

Εξαιτίας των «παραθύρων» που αφήνει το Ευρωπαϊκό πρωτόκολλο ελέγχου κατανάλωσης καυσίμου, οι κατασκευαστές μπορούν, εύκολα, να «ωραιοποιήσουν» τα αποτελέσματα των ελέγχων. Έτσι, οι καταναλωτές πληρώνουν περισσότερα χρήματα, για να κινήσουν το όχημά τους, από όσα υπολογίζουν με βάση τους ισχυρισμούς των κατασκευαστών.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει, άμεσα, να αντικαταστήσει το ξεπερασμένο πρωτόκολλο ελέγχου (NEDC), με το νέο πρωτόκολλο (WLTP), που υιοθέτησε η Οικονομική Επιτροπή, για την Ευρώπη των Ηνωμένων Εθνών (UNECE).

Δείτε άλλα άρθρα του αποστολέα
Εκτύπωση σελίδας
Αποστολή σε φίλο

Σχολιάστε:







Σχετικές Κατηγορίες

Δημοσκόπηση
Ο διαχωρισμός του νομού σύμφωνα με το "Σχέδιο Καποδίστρια" πιστεύετε λειτουργεί θετικά ή αρνητικά στο ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Θετικά
Αρνητικά
Δεν έπαιξε κανένα ρόλο
Δε γνωρίζω

Δείτε αποτελέσματα
Δημοτικές Εκλογές 2010 & Περιφερειακές εκλογές 2010 Χρήσιμα & Καθημερινά

Κατασκευή Rethimno.gr

κατασκευή ιστοσελίδων
Επικοινωνία με EnterTheWeb
Λεωφ. Κουντουριώτη 77
Ρέθυμνο-Κρήτη
Τ.Κ. 74100
τηλ: 28310-28608
φαξ: 28310-28609
κιν: 693 44 318 28
e-mail: