ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ανοικτό επιχειρηματικό εργαστήριο από τον ΣΕΒΕ:
“The role of product branding and nation branding in International Business”
Ανοικτό επιχειρηματικό εργαστήριο διοργανώνει ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), την Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015, στις 18:00, στην Αίθουσα Αριστοτέλης I του Ξενοδοχείου Makedonia Palace, Λεωφόρος Μ. Αλεξάνδρου 2, Θεσσαλονίκη. Το εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του έργου “TRANSNATIONAL INITIATIVE FOR GUIDANCE OF GRADUATED AND ENTREPRENEURSHIP” με ακρωνύμιο “TRIGGER”, το οποίο εντάσσεται στο Πρόγραμμα Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασίας «Ελλάδα- Βουλγαρία 2007-2013» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Εθνικούς Πόρους της Ελλάδας και της Βουλγαρίας.
Σκοπός του εργαστηρίου είναι η ανάπτυξη και η προώθηση της ιδέας του branding σε προϊόντα και τόπους και ο ρόλος που διαδραματίζει στην ανάπτυξη των εξαγωγών λαμβάνοντας υπόψη ότι το ζήτημα της διαμόρφωσης μιας ισχυρής, αναγνωρίσιμης, ελκυστικής ταυτότητας ενός προϊόντος και ενός τόπου αλλά και μιας χώρας (nation Branding) συνδέεται άμεσα και με τη διαδικασία ενός εύστοχου σχεδιασμού.
Το εργαστήριο θα συντονίσει ο κος Γιώργος Φιλιόπουλος – Εντεταλμένος Σύμβουλος ΣΕΒΕ. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο κ. Δημήτρης Καραβασίλης, Διευθύνων Σύμβουλος της DK CONSULTANTS και Μέλος της Διοικητικής Επιτροπής του ΣΕΒΕ θα αναπτύξει το ρόλο του μάρκετινγκ στις εξαγωγές, ενώ ο κ. Ευστράτιος Τσαχπίνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της FOTONΕ και Πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Διαφήμισης & Επικοινωνίας Βορείου Ελλάδος (EEΔΕΒΕ) θα μιλήσει για την ψηφιακή επικοινωνία ως εργαλείο για την προώθηση των εξαγωγών. Ο κ. Μιχαήλ Ε. Ναλμπάντης, Στρατηγιστής – Συγγραφέας, θα παρουσιάσει τη στρατηγική brand για τις εξαγωγές.
Η είσοδος στο εργαστήριο είναι ελεύθερη και με το πέρας του θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής. Μπορείτε να δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα της εκδήλωσης εδώ και να κάνετε προεγγραφή από εδώ.
Λίγα λόγια για το έργο:
Το έργο αφορά στην υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης δέσμης ενεργειών, οι οποίες θα έχουν ως τελικό αποτέλεσμα την ένταξη στην αγορά εργασίας και την ενίσχυση της αυτοαπασχόλησης 200 νέων αποφοίτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε Ελλάδα και Βουλγαρία. Το έργο στοχεύει πρωτίστως στην αξιοποίηση του πολύτιμου ανθρώπινου δυναμικού της περιοχής των δύο χωρών στην αγορά εργασίας, μέσα από τη δικτύωση και τη συνεργασία μεταξύ των ακαδημαϊκών ιδρυμάτων και της επιχειρηματικής κοινότητας, δημιουργώντας περισσότερες ευκαιρίες για τους νέους και τις γυναίκες στην αγορά εργασίας.
Δείτε άλλα άρθρα του αποστολέα | |
Εκτύπωση σελίδας | |
Αποστολή σε φίλο |
Σχολιάστε: