Δελτίο Τύπου ΚΕΠΚΑ


Κατηγορία: Τεχνολογία

Αποστολέας:

ΚΕ.Π.ΚΑ. Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

Δείτε το προφίλ του αποστολέα
Αύξηση Γραμματοσειράς Μείωση Γραμματοσειράς Περισσότερα άρθρα αποστολέα Εκτύπωση σελίδας
Αρ. Πρωτ.: 1073
Δελτίο Τύπου
Οι χρήστες του διαδικτύου ωφελούνται από την προσπάθεια της Ε.Ε.
να προστατέψει την ουδετερότητά του
 
Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών (BEUC) και το ΚΕ.Π.ΚΑ. καλωσορίζουμε την απόφαση, που πάρθηκε στις 30 Αυγούστου, να διατηρηθεί η ελευθερία του διαδικτύου και η δυνατότητά του να καινοτομεί. Το Ευρωπαϊκό Όργανο των Εθνικών Ρυθμιστικών Αρχών Τηλεπικοινωνιών(BEREC) εκδίδει κανόνες για την ουδετερότητα του διαδικτύου, που θα εμποδίζουν τους παρόχους να εμποδίζουν ή να αποτρέπουν τους καταναλωτές, που επιθυμούν την πρόσβαση, σε δημοφιλείς υπηρεσίες, όπως Skype ή Netfix, ή να δίνουν προτεραιότητα, στην πρόσβαση, σε δικά τους προγράμματα.
 
Οι κατευθυντήριες γραμμές του BEREC διασφαλίζουν τη δυνατότητα των καταναλωτών να επιλέγουν το διαδικτυακό περιεχόμενο, στο οποίο θέλουν να έχουν πρόσβαση, όποτε το θέλουν καθώς και να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές της δικής τους επιλογής. Οι εταιρίες, που παρέχουν διαδικτυακό περιεχόμενο, θα ωφεληθούν, από την εγγυημένη πρόσβαση, στους καταναλωτές της Ευρώπης, χωρίς την παρέμβαση των παρόχων υπηρεσιών διαδικτύου.
 
Η Γενική Διευθύντρια της BEUC, Κ. Μονίκ Γκόγιενς, σχολίασε:
"Η ουδετερότητα του διαδικτύου είναι ζωτικής σημασίας, ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να αποφασίζουν οι ίδιοι το σκοπό, για τον οποίο χρησιμοποιούν το διαδίκτυο. Μπορούμε οι καταναλωτές να γιορτάσουμε, γιατί η ουδετερότητα του διαδικτύου είναι, πλέον, γεγονός στην Ε.Ε. Θα σήμαινε το τέλος του διαδικτύου, όπως το ξέρουμε, σήμερα, εάν στις εμπορικές επιχειρήσεις, που παρέχουν υπηρεσίες διαδικτύου, επιτρεπόταν να αποφασίζουν, με κριτήριο το κέρδος τους, για το ποιος θα έχει πρόσβαση, που θα έχει ο καθένας μας πρόσβαση και πότε.
Η βασική απόφαση αφορά την απαγόρευση της συχνής και κοινής πρακτικής των παρόχων υπηρεσιών διαδικτύου να μην υπολογίζουν (χρεώνουν) το κατέβασμα συγκεκριμένων εφαρμογών, στο μηνιαίο όριο δεδομένων των πελατών τους, της γνωστής πρακτικής zero-rating. Για να περιοριστεί αυτή η πρακτική είναι απαραίτητο να σταματήσουν κάποιες υπηρεσίες να είναι προνομιούχες, σε βάρος άλλων νέων καινοτόμων υπηρεσιών. Οι καταναλωτές μπορεί να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το Facebook, έστω και αν αντιμετωπίσουν δυσκολίες, όμως πρέπει να γνωρίζουν ότι μακροπρόθεσμα, αυτή η ενέργεια μπορεί να γυρίσει εναντίον τους, καθώς εμποδίζει ανταγωνιστές να μπουν, στην αγορά.
Αναμένουμε οι Εθνικές Ρυθμιστικές Αρχές να εφαρμόσουν πλήρως αυτούς τους κανόνες, για την ουδετερότητα του διαδικτύου και να διασφαλίσουν ότι οι εταιρίες γρήγορα θα προσαρμόσουν τις πρακτικές τους, σε αυτούς τους κανόνες."
 
Συνημμένο Δελτίο Τύπου
Αν επιθυμείτε διαγραφή από τη λίστα αποδεκτών των ενημερωτικών δελτίων, παρακαλούμε να αποστείλετε email στο press@kepka.org με θέμα «Διαγραφή».
 
KEPKA - Consumers Protection Centre,
32 Vas. Irakliou Str. - GR 54624 - Thessaloniki, Greece
Phone: +302310233333 - +302310269449 - Fax: +302310242211
email: consumers@kepka.org
http://www.kepka.org
https://www.facebook.com/kepka.org
http://www.ecogator.gr
Δείτε άλλα άρθρα του αποστολέα
Εκτύπωση σελίδας
Αποστολή σε φίλο

Σχολιάστε:







Σχετικές Κατηγορίες

Δημοσκόπηση
Ο διαχωρισμός του νομού σύμφωνα με το "Σχέδιο Καποδίστρια" πιστεύετε λειτουργεί θετικά ή αρνητικά στο ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Θετικά
Αρνητικά
Δεν έπαιξε κανένα ρόλο
Δε γνωρίζω

Δείτε αποτελέσματα
Δημοτικές Εκλογές 2010 & Περιφερειακές εκλογές 2010 Χρήσιμα & Καθημερινά

Κατασκευή Rethimno.gr

κατασκευή ιστοσελίδων
Επικοινωνία με EnterTheWeb
Λεωφ. Κουντουριώτη 77
Ρέθυμνο-Κρήτη
Τ.Κ. 74100
τηλ: 28310-28608
φαξ: 28310-28609
κιν: 693 44 318 28
e-mail: