Η ΕΚΠΟΙΖΩ απέστειλε επιστολή στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή σχετικά με τις δεκάδες καταγγελίες που έχει λάβει από καταναλωτές ως προς τις παράνομες χρεώσεις SMS μηνυμάτων από αριθμούς 54ΧΧΧ.
Όπως αναφέρουν στις καταγγελίες τους, καταναλωτές οι οποίοι κάνουν χρήση διαδικτύου συναντούν διαφημιστικά banner σε ιστοσελίδες ή αναδυόμενα παράθυρα ποικίλου περιεχομένου (παραδείγματος χάριν: μέτρηση δείκτη ευφυΐας, συμμετοχή σε διαδικτυακά παιχνίδια, εντοπισμός θέσης κινητών τηλεφώνων κα), στα οποία, προκειμένου να συμμετέχουν, πληκτρολογούν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου. Στα παράθυρα αυτά πουθενά δεν αναγράφονται οι όροι συμμετοχής και οι χρεώσεις.
Στη συνέχεια οι καταναλωτές λαμβάνουν σωρεία μηνυμάτων SMS από αριθμούς 54ΧΧΧ, κάθε ένα από τα οποία χρεώνεται με τη λήψη του και μόνο (ακόμα και 2€/SMS). Αντιλαμβάνονται μάλιστα τις περισσότερες φορές ότι τα μηνύματα αυτά χρεώνονται όταν λάβουν το λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας!
Είναι προφανές ότι όσο τίθενται σοβαρά θέματα παραπλάνησης του καταναλωτικού κοινού από τις εταιρίες παροχής Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης, που αποστέλλουν τα εν λόγω μηνύματα, ομοίως εγείρονται ερωτήματα σχετικά με την ευθύνη πληροφόρησης και διαφύλαξης της ασφάλειας των υπηρεσιών από τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας
Οι καταναλωτές θα πρέπει:
Η ΕΚΠΟΙΖΩ καλεί την ΕΕΤΤ και τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να ξεκινήσουν ή να επισπεύσουν τις ενέργειές τους ώστε να λυθεί άμεσα το πρόβλημα και να επιβληθούν κυρώσεις σε κάθε υπεύθυνο.
Δείτε άλλα άρθρα του αποστολέα | |
Εκτύπωση σελίδας | |
Αποστολή σε φίλο |
Σχολιάστε: