Ενώ οι καταγγελίες που λαμβάνει η ΕΚΠΟΙΖΩ από καταναλωτές σχετικά με τις παράνομες χρεώσεις SMS από αριθμούς 54ΧΧΧ ολοένα και αυξάνονται, οι αρμόδιοι φορείς στέλνουν τους καταναλωτές από τον Άννα στον Καϊάφα.
Για την ακρίβεια, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων παραπέμπει στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ενώ η τελευταία … δεν έχει απαντήσει! Η ΕΚΠΟΙΖΩ, αμέσως μόλις έλαβε τις πρώτες καταγγελίες σχετικά με το θέμα, απέστειλε επιστολές στις εν λόγω Υπηρεσίες και προέβη σε ανακοινώσεις στον Τύπο. Ενάμιση μήνα μετά, η ΕΕΤΤ αρκείται σε συστάσεις προς τους καταναλωτές ενώ η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή δεν έχει απαντήσει για ένα τόσο σοβαρό θέμα.
Υπενθυμίζεται ότι όπως αναφέρουν στις καταγγελίες τους, καταναλωτές οι οποίοι κάνουν χρήση διαδικτύου συναντούν διαφημιστικά banner σε ιστοσελίδες ή αναδυόμενα παράθυρα ποικίλου περιεχομένου (παραδείγματος χάριν: μέτρηση δείκτη ευφυΐας, συμμετοχή σε διαδικτυακά παιχνίδια, εντοπισμός θέσης κινητών τηλεφώνων κα), στα οποία, προκειμένου να συμμετέχουν, πληκτρολογούν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου. Στα παράθυρα αυτά πουθενά δεν αναγράφονται οι όροι συμμετοχής και οι χρεώσεις.
Στη συνέχεια οι καταναλωτές λαμβάνουν σωρεία μηνυμάτων SMS από αριθμούς 54ΧΧΧ, κάθε ένα από τα οποία χρεώνεται με τη λήψη του και μόνο (ακόμα και 2€/SMS). Αντιλαμβάνονται μάλιστα τις περισσότερες φορές ότι τα μηνύματα αυτά χρεώνονται όταν λάβουν το λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας!
Οι καταναλωτές θα πρέπει:
Δείτε άλλα άρθρα του αποστολέα | |
Εκτύπωση σελίδας | |
Αποστολή σε φίλο |
Σχολιάστε: