Πληθαίνουν οι καταγγελίες που δέχεται η ΕΚΠΟΙΖΩ και αφορούν προβλήματα στις αγορές μέσω διαδικτύου (e-commerce). Τα κυριότερα προβλήματα που καταγγέλλονται είναι η μη παράδοση του προϊόντος που παρήγγειλαν η επιβάρυνση με επιπλέον έξοδα χωρίς προηγούμενη ενημέρωση και η χρέωση χωρίς να έχει πραγματοποιηθεί παραγγελία.
Πρόσφατα μάλιστα καταναλωτές μας κατήγγειλαν ότι έκλεισε και το ηλεκτρονικό κατάστημα megamarket.gr αφήνοντας εκτεθειμένους εκατοντάδες καταναλωτές που εμπιστεύτηκαν το συγκεκριμένο διαδικτυακό χώρο για τις αγορές τους, οι οποίοι αφού παρήγγειλαν προϊόντα (ηλεκτρικά ή ηλεκτρονικά είδη) και χρεώθηκαν στις πιστωτικές τους κάρτες, ουδέποτε τα παρέλαβαν. Η δε εταιρεία έχει κάνει φτερά…
Για να μπορέσουν να αξιοποιήσουν τα σαφή πλεονεκτήματα, όπως η εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων και τις τεράστιες δυνατότητες που δίνει το ηλεκτρονικό εμπόριο, χωρίς να πέσουν σε παγίδες, οι καταναλωτές πρέπει να προσέχουν τα εξής:
Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές πριν παραγγέλλουν ένα προϊόν μέσω διαδικτύου
Σύμφωνα με το ν. 2251/1994, όπως τροποποιήθηκε από το ν. 3587/2007 που εφαρμόζεται και στις συναλλαγές μέσω Διαδικτύου, υπάρχει δικαίωμα αδικαιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων. Υπόδειγμα Υπαναχώρησης θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας, www.ekpizo.gr
Τι πρέπει να κάνουν οι καταναλωτές αν δεν παραλάβουν το προϊόν ή λάβουν ένα προϊόν χωρίς να το έχουν παραγγείλλει:
Να απευθυνθούν έγραφα τόσο στο κατάστημα όσο και στην τράπεζα από την οποία έχουν χρεωθεί για την αγορά του προϊόντος και να ζητήσουν την ΑΚΥΡΩΣΗ της συναλλαγής και την ΔΙΑΓΡΑΦΗ της φερόμενης χρέωσης. Τέλος να κοινοποιήσουν τη διαμαρτυρία τους στην ΕΚΠΟΙΖΩ.
Σε γενικές γραμμές όσο πιο επιφυλακτικοί και προσεκτικοί είμαστε στις συναλλαγές μας μέσω διαδικτύου τόσο περισσότερο μειώνεται και ο κίνδυνος να αντιμετωπίσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα.
Σε κάθε περίπτωση, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνουν την καταγγελία τους:
Στην ΕΚΠΟΙΖΩ: τηλ. 210-3304444, φαξ 210-3300591, e-mail: info@ekpizo.gr
Στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή: τηλ.1520, φαξ 210-3842642,e-mail: info@efpolis.gr
Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή (για συναλλαγές με επιχειρήσεις της Ε.Ε) :τηλ. 210-3847253, φαξ 210-3847106, e-mail: infoecc@efpolis.grΔείτε άλλα άρθρα του αποστολέα | |
Εκτύπωση σελίδας | |
Αποστολή σε φίλο |
Σχολιάστε: