Με την πρόσφατη ανακοίνωση της απόφασης της ΕΠ.Ε.Ι.Α. για την ανάκληση της άδειας μιας ακόμα ασφαλιστικής εταιρείας της CommercialValue πλήττονται για άλλη μία φορά τα συμφέροντα χιλιάδων ασφαλισμένων καταναλωτών και καταδεικνύεται η επιτακτική ανάγκη λήψης ουσιαστικών μέτρων εξυγίανσης της ασφαλιστικής αγοράς.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ ζητά την άμεση παρέμβασή του Υπουργείου Οικονομικών ώστε να δοθεί ένα τέλος στην πρωτοφανή αυτή ταλαιπωρία και ανασφάλεια των θιγόμενων καταναλωτών. Ειδικότερα ζητά:
· Να θεσπιστεί ταμείο εγγυήσεων το οποίο θα καλύψει αναδρομικά τις απαιτήσεις των ασφαλισμένων στις εταιρείες που ήδη ανακλήθηκε η άδεια, ώστε να διασφαλιστούν τα συμφέροντα των θιγόμενων καταναλωτών και να μην επαναληφθεί το αδιέξοδο που έχει δημιουργηθεί με τις περιπτώσεις της «ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ» και της «COMMERCIAL VALUE»
· Να τηρηθεί ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την διαχείριση και την διαδικασία καταβολής των εκκρεμών αποζημιώσεων.
· Να διασφαλιστεί με νομοθετική ρύθμιση, ότι όλοι οι ασφαλισμένοι στον κλάδο Ζωής αλλά και Υγείας δεν θα χάσουν τα δικαιώματά τους και τα χρήματα που έχουν αποταμιεύσει.
· Να ληφθεί ειδική μέριμνα στις περιπτώσεις ατόμων μεγαλύτερης ηλικίας ή βεβαρημένου ιατρικού ιστορικού που θα αντιμετωπίσουν δυσκολίες κατά τη μεταφορά τους σε άλλη ασφαλιστική εταιρεία.
· Στα πλαίσια της διαφάνειας και της προστασίας των ασφαλισμένων να υποχρεωθεί η ΕΠ.Ε.Ι.Α να δημοσιεύσει τα ονόματα των ασφαλιστικών εταιρειών που δεν πληρούν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις φερεγγυότητας.
Επιπροσθέτως επιβάλλεται η εξυγίανση της ασφαλιστικής αγοράς με τους συνεχείς και αποτελεσματικούς ελέγχους των εποπτικών αρχών, ώστε να διασφαλιστεί η αξιοπιστία, διαφάνεια και ο υγιής ανταγωνισμός στο χώρο αυτό, αλλά και να τύχουν ουσιαστικής προστασίας οι ασφαλισμένοι- καταναλωτές.
Τέλος επιτακτική είναι η ανάγκη για άμεση και υπεύθυνη πληροφόρηση του καταναλωτικού κοινού για το τι μέλει γενέσθαι, με σκοπό να τεθεί ένα τέλος στην ταλαιπωρία και την ανασφάλειά τους.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ υπενθυμίζει στους ασφαλισμένους με συμβόλαια αυτοκινήτων ότι για διάστημα τριάντα ημερών δηλαδή μέχρι 26/03/2010 καλύπτονται από το Επικουρικό Κεφάλαιο και στη συνέχεια θα πρέπει να αναζητήσουν νέα ασφαλιστική εταιρεία.
Τέλος, οι θιγόμενοι καταναλωτές- ασφαλισμένοι καλούνται να ασκήσουν πιέσεις, μέσω έγγραφης Αίτησης στις αρμόδιες αρχές της Πολιτείας για να ληφθούν το συντομότερο δυνατό αποτελεσματικά μέτρα για την κατοχύρωση των συμφερόντων τους (επισυνάπτουμε σχετικό Υπόδειγμα), καθώς και να αναγγείλουν την ζημία στους στην υπό εκκαθάριση εταιρεία.
Δείτε άλλα άρθρα του αποστολέα | |
Εκτύπωση σελίδας | |
Αποστολή σε φίλο |
Σχολιάστε: