Η ΕΣΕΕ με επιστολή της στην Υπουργό Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κα Λούκα Κατσέλη δήλωσε την επιθυμία συμμετοχής και ουσιαστικής συμβολής της Επιτροπής λιανεμπορίου της ΕΣΕΕ στις διαδικασίες διαβούλευσης με τη Γ. Γ. Εμπορίου και Καταναλωτή πριν την προώθηση των νομοθετικών πρωτοβουλιών, για την απάλειψη των στρεβλώσεων και την βελτίωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας της αγοράς, με προϋποθέσεις που θα βοηθήσουν τις πολυάριθμες Μμε εμπορικές επιχειρήσεις να επιβιώσουν και θα προστατεύσουν αποτελεσματικότερα τους καταναλωτές.
Η ΕΣΕΕ έχει σε πολλές περιπτώσεις διατυπώσει τις θέσεις της, επισημαίνοντας ορισμένες στρεβλώσεις που παρατηρούνται στην αγορά λιανεμπορίου, αλλά και προτάσεις σχετικά με την αναμόρφωση του «αμαρτωλού τριγώνου» των προσφορών, των εκπτώσεων και των προωθητικών ενεργειών, όπως :
· Επαναφορά της απαγόρευσης των προσφορών εντός του διαστήματος των 30 ημερών, που προηγούνται των περιόδων τακτικών εκπτώσεων, η οποία καταργήθηκε με το ν. 3769/2009.
Ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Βασίλης Κορκίδης, με αφορμή την πραγματοποίηση της ημερίδας του ΕΒΕΑ με θέμα: «Κρίση & Λιανεμπόριο: Στρατηγικές και εργαλεία άμεσης βελτίωσης», προέβη στις ακόλουθες δηλώσεις:
«…Οι λιανικές πωλήσεις μπορεί να εμφανίζονται λίγο αυξημένες το Μάρτιο του 2010 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περυσινό, αλλά ας μην μας διαφεύγει ότι η περίοδος του Πάσχα ήταν φέτος πολύ νωρίτερα, γεγονός που αναδεικνύει με σαφήνεια τη θετική επίδραση του δώρου του Πάσχα στην αγορά. Παράλληλα, η αύξηση οφείλεται λιγότερο στις μόνιμες προσφορές και μεγάλες εκπτώσεις που πραγματοποίησαν για όλο το 1ο τρίμηνο του 2010 οι εμπορικές επιχειρήσεις και πολύ περισσότερο στην αποτελεσματικότητα του μέτρου των αποδείξεων. Παρόλα αυτά, η κατανομή της αύξησης αυτής δεν είναι ισoβαρής ανάμεσα σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Οι μικρότερου μεγέθους επιχειρήσεις εμφανίζουν μεγάλη μείωση των λιανικών τους πωλήσεων κατά το 1ο πεντάμηνο του 2010, η οποία δεν φαίνεται να διαφοροποιείται τους επόμενους μήνες, καθώς η ζήτηση έχει περιοριστεί σε βαθμό «καταναλωτικής αποχής» και προοιωνίζει μεγάλες απώλειες από την κατανάλωση και στο 2ο εξάμηνο του έτους».Δείτε άλλα άρθρα του αποστολέα | |
Εκτύπωση σελίδας | |
Αποστολή σε φίλο |
Σχολιάστε: