Print
Αποστολέας:

 
Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τη διαμονή μας κατά τη διάρκεια των διακοπών

Πολλά προβλήματα εμφανίζονται στις περιπτώσεις των καταλυμάτων των ταξιδιωτών, είτε πρόκειται για ξενοδοχεία, είτε και για ενοικιαζόμενα δωμάτια …. Για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα είναι σημαντικό να γνωρίζετε τα δικαιώματα σας, ειδικότερα:

Σε περίπτωση που έχετε κλείσει δωμάτιο σε ξενοδοχείο πρέπει να γνωρίζετε ότι:

  • Οι τιμές διαμορφώνονται ελεύθερα  και  πρέπει να αναγράφονται σε κάθε δωμάτιο
  • Θα πρέπει να τηρούνται όλες οι διαφημιζόμενες παροχές, όπως και να προσφέρεται ότι ακριβώς ζητήσαμε και συμφωνήθηκε ανάλογα με τις δυνατότητες του ξενοδοχείου και του δωματίου (απόσταση από τη θάλασσα, θέα, κλιματισμός, τηλεόραση, cdplayer, πρωινό, κλπ)
  • Ο ξενοδόχος δικαιούται να σας ζητήσει προκαταβολή ως το 25% της τιμής του δωματίου (προαιρετικά)
  • Η προκαταβολή χάνεται σε περίπτωση που ματαιώσετε ή αναβάλετε το ταξίδι και δεν έχετε ενημερώσει εγκαίρως τον ξενοδόχο (τουλάχιστον 21 μέρες πριν), διαφορετικά υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα
  • Σε περίπτωση που χρησιμοποιήσετε το δωμάτιο λιγότερες από τις συμφωνηθείσες ημέρες, αν ειδοποιήσετε εγκαίρως δεν έχετε καμία επιβάρυνση διαφορετικά αναγκάζεστε να καταβάλετε το 50% της τιμής που αρχικά συμφωνήθηκε
  • Για να κατοχυρωθείτε θα πρέπει ο ξενοδόχος να σας απαντήσει εγγράφως με fax ή e-mail μέσα σε 3 ημέρες ότι αποδέχεται την παραγγελία σας
  • Στην περίπτωση που δεν υπάρχει έγγραφη απάντηση ή άλλη απόδειξη της κράτησης, αυτή θεωρείται ότι έγινε για μία ημέρα και ανανεώνεται καθημερινά σιωπηρώς (εφόσον κανείς πελάτης – ξενοδόχος δεν δηλώνει το αντίθετο)
  • Εγκαταλείπετε το δωμάτιο ως τις 12 το μεσημέρι, ενώ αν παραμείνετε έως τις 6 το απόγευμα θα επιβαρυνθείτε με το 50% της τιμής
  • Η χρέωση των τηλεφωνημάτων από το ξενοδοχείο είναι ελεύθερη

 

Αν πρόκειται για ενοικιαζόμενα δωμάτια προσέξτε τα ακόλουθα:

  • Να φέρουν το ειδικό σήμα του ΕΟΤ
  • Να έχουν το στοιχειώδη εξοπλισμό ενός σπιτιού (ψυγείο. κουζίνα, σκεύη)
  • Να έχουν σωστό φωτισμό
  • Να είναι καθαρά και να παρέχονται σεντόνια και πετσέτες
  • Οι τιμές και εδώ διαμορφώνονται ελεύθερα, αλλά αναγράφονται υποχρεωτικά στα  δωμάτια

Στην περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα μπορείτε να απευθυνθείτε :

  • στην ΕΚΠΟΙΖΩ (210 3304444)
  • στο 1520 στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (ΥΠΟΙΑΝ)
  • στα γραφεία της Tουριστικής Aστυνομίας

Έχετε όλα αυτά στο νου σας, καλό καλοκαίρι και καλό σας ταξίδι!!!!

                                                                                                                           Ιούλιος  2010


Rethimno.gr - Το Ρέθυμνο e-λεκτρονικά!