Αποστολέας: Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών ΚΕ.Π.ΚΑ. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
To 2010 το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 13.724 καταγγελίες - παράπονα Καταναλωτών. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2010: 13.724 παράπονα – καταγγελίες 498.913,64 ευρώ ωφελήθηκαν οι καταναλωτές-μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. 16,64% αύξηση αριθμού καταγγελιών 18% αύξηση ωφελειών, για τους Καταναλωτές, σε σχέση με το 2009. To 2010, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 13.724 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών. Η ποσοστιαία ανάλυση των παραπόνων – καταγγελιών είναι:
Ένα μεγάλο τμήμα των παραπάνω αφορούν συμβουλές, που ζητήθηκαν, κυρίως από μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. Το 99,62% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές. 2 καταγγελίες παραπέμφθηκαν, στην Ε.Φ.Δ., και κερδήθηκαν, υπέρ των καταναλωτών. 50 καταγγελίες δεν επιλύθηκαν λόγω ελλιπών ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές ή λόγω αδράνειας της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή να επιβάλλει κυρώσεις. Οι Καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 498.913,64ευρώ. Αύξηση σε σχέση, με το 2010, 18%. Αναλυτικά από:
Αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων: 159.660,32 ευρώ Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 115.617,54 ευρώ Αντιλογισμούς χρεώσεων Τραπεζών: 113.316,40 ευρώ Ασφαλιστικές εταιρείες: 43.321,16 ευρώ Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών: 28.996,88 ευρώ Επιστροφές προκαταβολών: 8.800,00 ευρώ Ακυρώσεις πωλήσεων εκτός εμπορικού καταστήματος: 8.336,00 ευρώ Τουριστικές επιχειρήσεις: 8.244,40 ευρώ Αποζημιώσεις από ΟΤΑ - Δημόσιες υπηρεσίες: 6.157,94 ευρώ Αποζημιώσεις, από επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών κοινωνικού ενδιαφέροντος: 3.510,00 ευρώ Αποζημιώσεις για κακή εξυπηρέτηση από ελεύθερους επαγγελματίες: 2.129,20 ευρώ Αποζημιώσεις λόγω παραπλανητικής διαφήμισης: 648,20 ευρώ Ακυρώσεις πωλήσεων από απόσταση: 175,60 ευρώ Το 2010 ήταν η χρονιά των τραπεζών και των υπερχρεωμένων νοικοκυριών. Έτσι, τα παράπονα, οι καταγγελίες, τα αιτήματα για συμβουλές και οι διαμαρτυρίες εκτοξεύτηκαν, στην πρώτη θέση του καταλόγου του ΚΕ.Π.ΚΑ. Για το θέμα αυτό, οι αριθμοί είναι:
Γνωρίζουμε ότι ο αριθμός των καταγγελιών – παραπόνων θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερος. Για αυτό, ζητούμε, από όλους τους Καταναλωτές, όποτε συναντούν κάποιο πρόβλημα με τις αγορές ή συναλλαγές τους, να μη διστάζουν να επικοινωνούν, με το ΚΕ.Π.ΚΑ. Άλλωστε, όταν οι Καταναλωτές ασκούν υπεύθυνη εποπτεία, στην αγορά και καταγγέλλουν «τα στραβά», στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τα αποτελέσματα είναι θεαματικά. Όμως, το ΚΕ.Π.ΚΑ., για να επιλύσει τα προβλήματα των καταναλωτών και να συμβουλέψει όλους όσους το χρησιμοποιούν χρειάζεται περισσότερα μέλη. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||