Print
Αποστολέας:

 
«Εκπτώσεις» στις - ανάγκες μας

Η διάρκεια των καλοκαιρινών εκπτώσεων στα εμπορικά καταστήματα ορίσθηκε φέτος από τις 15 Ιουλίου έως τις 31 Αυγούστου 2008.

Εξαιτίας της οικονομικής δυσπραγίας όμως, πολλοί έμποροι της Αθήνας αποφάσισαν να μην περιμένουν έως και τις 15 Ιουλίου και έχουν ξεκινήσει από τις αρχές του μήνα τις μειώσεις τιμών στα είδη που πωλούν.

Ο Εμπορικός Σύλλογος της Αθήνας ζήτησε από τα μέλη του, «άμεσα να διαθέτουν τα προϊόντα τους με μειωμένες τιμές και να μην περιμένουν την επίσημη έναρξη των εκπτώσεων στις 15 Ιουλίου». Έτσι, ελπίζοντας να γεμίσουν τα ταμεία τους, οι εμπορικές επιχειρήσεις θα ξεκινήσουν με γενναία ποσοστά εκπτώσεων, τα οποία για τα εποχικά είδη θα φτάνουν από τις πρώτες ημέρες το 60%. Έως και 50% αναμένεται να φτάνουν οι εκπτώσεις σε είδη ένδυσης και υπόδησης, 40% σε αξεσουάρ, 40% σε είδη σπιτιού, 50% σε έπιπλα και 30% σε ηλεκτρικά.

Το Νέο ΙΝΚΑ εφιστά την προσοχή στο καταναλωτικό κοινό:

Το προϊόν στο οποίο ισχύει η έκπτωση, πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύεται από ετικέτα στην οποία θα αναγράφονται:
  1. Η αρχική τιμή του προϊόντος
  2. Η ποσοστιαία μεταβολή επί της % της αρχικής τιμής.
  3. Η τελική τιμή του προϊόντος.
  4. Σύνηθες φαινόμενο των εμπόρων είναι:
  5. Η αναγραφή τιμής προϊόντων υψηλότερης της πραγματικής.
  6. Η διάθεση στην κατανάλωση ειδών β’ διαλογής, τα οποία έχουν αγοραστεί για αυτόν τον σκοπό.

Το Νέο ΙΝΚΑ συμβουλεύει τους καταναλωτές:
Καταγράψτε τις ανάγκες σας: Πριν βγείτε στην αγορά θα πρέπει να έχετε αξιολογήσει και καταγράψει τις ανάγκες σας. Δίχως ανάλογη προετοιμασία, το πιθανότερο είναι να αγοράσετε κάτι το οποίο μάλλον περιττό θα κριθεί παρά ουσιαστικά χρήσιμο και αναγκαίο.

Προσοχή στις βιτρίνες των καταστημάτων: Οι βιτρίνες των καταστημάτων δεν πρέπει να αλλάξουν, ώστε να είμαστε σε θέση να κάνουμε συγκρίσεις και σωστή επιλογή ειδών και τιμών. Η αλλαγή της βιτρίνας, λόγω εκπτώσεων πρέπει να μας προβληματίζει, ως καταναλωτές, διότι, είναι πιθανό να έχουν τοποθετηθεί υποβαθμισμένα προϊόντα, ή να έχουν αλλάξει οι θέσεις των εμπορευμάτων, ώστε να μην έχουμε σημεία αναφοράς, για σύγκριση τιμών.

Να αντιμετωπίζετε με επιφυλακτικότητα τις μεγάλες εκπτώσεις: Εξετάστε την ποιότητα και την τιμή των προϊόντων και να κάνετε πάντα σύγκριση τιμών ιδίων προϊόντων από κατάστημα σε κατάστημα πριν προβείτε στην επιθυμητή αγορά.
Μηναγοράζετε προϊόντα επειδή είναι φθηνά: Τέτοια λογική μπορεί να αποβεί μοιραία για την υποτιθέμενη σωστή διαχείριση χρήματος που θέλουμε να κάνουμε. Τα προϊόντα θα είναι περιττά όσο φθηνά και αν είναι.

Προτιμάτε εποχιακά είδη: Κατά την περίοδο των εκπτώσεων, μπορείτε να επωφεληθείτε κυρίως από εποχιακά είδη (ένδυσης – υπόδησης), τα οποία θα τα βρείτε φθηνότερα παρά από είδη οικιακής χρήσεως, ηλεκτρονικές συσκευές, εξοπλισμό, έπιπλα. Οι τιμές αυτών των προϊόντων αυξομειώνονται καθ’ όλη την διάρκεια τους έτους. Έτσι μπορείτε να πετύχετε μια συμφέρουσα τιμή στα ανάλογα προϊόντα σε όλη την διάρκεια του χρόνου και όχι απαραίτητα σε περίοδο εκπτώσεων.

Πιστωτικές Κάρτες: Ειδικά την περίοδο των εκπτώσεων οι καταναλωτές πρέπει να είναι ιδιαίτερα φειδωλοί στην χρήση πιστωτικών καρτών, αφού η υπερχρέωση πλέον αυτών των καρτών αποτελεί την μεγαλύτερη πληγή για τα περισσότερα νοικοκυριά. Προσοχή λοιπόν στην υπερχρέωση των πιστωτικών καρτών!

Απόδειξη: Μην ξεχνάτε ποτέ να ζητάτε την απόδειξη που συνοδεύει τις αγορές σας. Το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για τις αγορές μας βαραίνει πρωτίστως εμάς τους ίδιους.

Ο Πρόεδρος του Νέου ΙΝΚΑ, κ. Τσέκερης Κωνσταντίνος, δηλώνει: «Να θυμόμαστε πάντα ότι η βιασύνη και η νοοτροπία του να προλάβουμε πριν εξαντληθούν τα προϊόντα, δεν αποτελεί τον καλύτερο τρόπο συμπεριφοράς την περίοδο των εκπτώσεων».


Rethimno.gr - Το Ρέθυμνο e-λεκτρονικά!