Print
Αποστολέας:
Μαρινάκης Γιώργος
 
Απάντηση Δημάρχου για στάσεις ΚΤΕΛ

      Κύριε Διευθυντά

Παρότι θεωρούμε ότι οι εφημερίδες και τα ΜΜΕ εν γένει δεν θα πρέπει να αποτελούν χώρο φιλοξενίας νομικών αντιλογιών και μάλιστα μεταξύ θεσμικών φορέων, διότι ως θεσμικό φορέα αντιλαμβανόμαστε το ΚΤΕΛ, θα μας επιτρέψετε να επανέλθουμε στο θέμα διαχείρισης των στάσεων με αφορμή τη χθεσινή τοποθέτηση του Αντιπροέδρου του Οργανισμού κ. Γ. Χατζηδάκη.

Επειδή , ως Δήμος, συνεργαζόμαστε κι εξυπηρετούμε επί σειρά ετών το ΚΤΕΛ με σεβασμό στο επιβατικό κοινό που εξυπηρετεί θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε στους υπευθύνους του τα εξής:
         Τα στέγαστρα τοποθετήθηκαν στις υφιστάμενες θέσεις με πρωτοβουλία του ΚΤΕΛ Δυτικής Κρήτης προκειμένου να εξυπηρετηθεί το έργο του και υπογράφτηκε σχετική σύμβαση με το Δήμο Ρεθύμνης, βάση της οποίας ο Δήμος θα λάμβανε ως αντίτιμο, το ποσό των 20.000 €, ετησίως,  από τα διαφημιστικά τέλη.
Η εγκατάσταση των στεγάστρων έγινε με ευθύνη και επιμέλεια του ΚΤΕΛ μετά από συμφωνία του Οργανισμού με ιδιώτη, με τον οποίο ο Δήμος ουδέποτε συναλλάχθηκε.
Η σύμβαση διήρκησε μέχρι το 2010 οπότε, λόγω οικονομικής κρίσης ατόνησε το ενδιαφέρον του κοινού για να διαφημιστεί μέσω των στάσεων. Έτσι, η σύμβαση δεν παρατάθηκε και έκτοτε ο Δήμος μας δεν εισέπραξε άλλο ποσό.
Ας διευκρινιστεί ότι ο αντισυμβαλλόμενος του Δήμου Ρεθύμνης δεν ήταν ο ιδιώτης που κατασκεύασε τα στέγαστρα αλλά το ΚΤΕΛ Ρεθύμνου – Χανίων. Στο κείμενο της σύμβασης λοιπόν στο άρθρο 2 παράγραφος 2, αναφέρονταν ρητά ότι « Ο δεύτερος συμβαλλόμενος (ΚΤΕΛ), είναι υποχρεωμένος  να φροντίζει για τη συντήρηση και την καλή εμφάνιση των στεγάστρων, των στάσεων και των διαφημιστικών κατασκευών που τις συνοδεύουν και είναι υπεύθυνος για την απομάκρυνση των φθαρθέντων ή επικίνδυνων  για την ασφάλεια των πεζών και οχημάτων διαφημιστικών κατασκευών».  

>Σήμερα, βρισκόμαστε στην κατάσταση αυτές οι εγκαταστάσεις, τυπικά μεν να έχουν περιέλθει στην κυριότητα του Δήμου, αλλά αυτό δεν αναιρεί την υποχρέωση των χρηστών, που είναι κατά Νόμο οι συγκοινωνιακοί φορείς, να τις συντηρούν αφού το επιβατικό κοινό που εξυπηρετείται, είναι αποκλειστικοί πελάτες του ΚΤΕΛ. 

Κύριε Διευθυντά,
Όπως κι άλλες φορές έχουμε επισημάνει, πρόθεση μας είναι να συνεργαζόμαστε με όλους και δεν είναι σωστό να επικοινωνούμε δια του Τύπου. Θα συνεννοηθώ λοιπόν με τη Διοίκηση του ΚΤΕΛ να έρθει σ’ επαφή μαζί μας για την εξεύρεση μιας ουσιαστικής λύσης αφού η εικόνα που παρουσιάζουν σήμερα αρκετές στάσεις λεωφορείων, μας προσβάλλει όλους.  
      Θα ήθελα να διευκρινιστεί πάντως πως, το γεγονός ότι το 2012 ο Δήμος προέβη σε αποκατάσταση φθορών σε στάσεις, αποδεικνύει μεν την καλή διάθεση μας να βελτιώσουμε μια άσχημη εικόνα σε δημόσιο χώρο και να συμβάλλουμε στην αποκατάσταση της αισθητικής εικόνας της πόλης, όμως αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί αφενός λόγω αντικειμενικών, νομικών και οικονομικών, αδυναμιών και, αφετέρου, διότι η παρέμβαση αυτή του Δήμου το 2012,  δεν αναιρεί  τις νόμιμες  υποχρεώσεις του ΚΤΕΛ.
Θεωρώ το θέμα λήξαν για τις εφημερίδες αλλά απολύτως ανοιχτό για την προτεινόμενη εκ μέρους μας συνάντηση με το ΚΤΕΛ, εντός των προσεχών ημερών , για να νοιώσουν και οι εξυπηρετούμενοι πολίτες κι επισκέπτες μας τη χρησιμότητα αυτού  του διαλόγου.
Ευχαριστώ  και πάλι για τη φιλοξενία.

                                           Γιώργης Χ. Μαρινάκης

                                                          Δήμαρχος Ρεθύμνης        


Rethimno.gr - Το Ρέθυμνο e-λεκτρονικά!