Αποστολέας: Στεφανάκης Πέτρος |
|
Ιστορία Kiteboard | |
<%@LANGUAGE="VBSCRIPT" CODEPAGE="1252"%> Ηδη από τον 13-14ο αιώνα, στην περιοχή της Κίνας και της Πολυνησίας έχει καταγραφεί η χρήση αετών, ως την κινητήρια δύναμη για την ώθηση σκαφών για την εκτέλεση μεταφορών. Οι λαοί αυτοί έχοντας μακρόχρονη παράδοση στην πτήση διαφόρων τύπων αετών είχαν επιτύχει αξιοσημείωτες επιδόσεις σε σημείο που να μπορούν να κινούν ως και τα αλιευτικά τους σκάφη με τη βοήθεια μεγάλης ισχύος αετών. Το 1800 ο βρετανός εφευρέτης George Pocock δημιούργησε μεγάλους αετούς ικανούς να τραβούν μικρά καρότσια στη στεριά και βάρκες στο νερό. Το 1919 ο αμερικανός Samuel Cody ήταν ο πρώτος άνθρωπος, που κατάφερε να περάσει με την χρήση αετού το στενό της Μάγχης. Στα μέσα του 20ου αιώνα, το 1950 , παρατηρούνται πολλές ανεξάρτητες και επιτυχημένες προσπάθειες για kitesail , τόσο σε στεριά όσο και σε θάλασσα χρησιμοποιώντας αλεξίπτωτα αεροπορικής χρήσης. Το 1970 ο αμερικανός σχεδιαστής αετών Peter Powell από την Florida έφτιαξε ένα Delta Kite , με το οποίο έκανε και πλεύσεις με μικρές βάρκες αλλά και το χρησιμοποίησε στην ξηρά με buggies . Την ίδια χρονιά ο άγγλος Keith Stewart , με αετούς ιδίας σχεδίασης και με την χρήση ενός καταμαράν 9 ποδιών διασχίζει το στενό της Μάγχης. Ένα χρόνο μετά, το 1978 , ο αμερικανός Dave Culp σχεδιάζει τον πρώτο αετό με φουσκωτό χείλος προσβολής. Το 1980 ο Arnaud de Rosnay , φημισμένος για την πραγματοποίηση περίεργων και επικίνδυνων αποστολών, περνάει το στενό της Μάγχης surf board και αετό αντί για πανί. Το 1980 ο Ελβετός Andreas Kuhn χρησιμοποιεί σκι θαλάσσης και παραπέντε εκτελώντας την πρώτη τηλεοπτικά καταγεγραμμένη προσπάθεια. | |