Print
Αποστολέας:
Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών ΚΕ.Π.ΚΑ.
 
2009: 11.766 παράπονα - καταγγελίες 423.094,94 ευρώ ωφελήθηκαν οι Καταναλωτές-μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. 80,73 % αύξηση ωφελειών, για τους Καταναλωτές, σε σχέση με το 2008.

To 2009, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 11.766 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών. Η ποσοστιαία ανάλυση των παραπόνων – καταγγελιών είναι:

 

 

 

2008

2009

 

Α/Α

Κατηγορία

Αριθμός

Αριθμός

Ποσοστό επί συνόλου καταγγελιών%

1

Υπηρεσίες κοινωνικού
ενδιαφέροντος

 

1968

 

2118

18,00

 

Πάροχοι τηλεπικοινωνιακών
υπηρεσιών

1438

 

1371

 

 

 

Ε.Υ.Α.Θ.

 

 

268

 

 

 

Φυσικό Αέριο

73

 

222

 

 

 

Λοιπές υπηρεσίες κοινωνικού
ενδιαφέροντος

458

 

257

 

 

2

Ελαττωματικά προϊόντα-Εγγυήσεις

 

2013

 

1880

15,98

3

Παράπονα για ΦΑΓΕ

 

 

 

1813

15,41

4

Τραπεζικές Υπηρεσίες

 

1228

 

1147

9,75

5

Τουριστικές υπηρεσίες

 

648

 

854

7,26

6

Φόρος Β Κατοικίας

 

2855

 

825

7,01

7

Κακή παροχή υπηρεσιών από ελεύθερους επαγγελματίες

 

463

 

559

4,75

8

Δημόσιες υπηρεσίες -
Υπηρεσίες ΟΤΑ

 

40

 

438

3,72

9

Ασφαλιστικές υπηρεσίες

 

253

 

341

2,90

10

Ινστιτούτα - Γυμναστήρια

 

308

 

280

2,38

11

Ακατάλληλα τρόφιμα

 

438

 

271

2,30

12

Αυξήσεις τιμών

 

238

 

218

1,85

13

Ενοίκια - Κοινόχρηστα

 

333

 

214

1,82

14

Παραπλανητική διαφήμιση

 

200

 

214

1,82

15

Λοιπά

 

598

 

182

1,55

16

Προκαταβολές

 

185

 

98

0,83

17

Σούπερ μάρκετ

 

98

 

87

0,74

18

Εκπτώσεις

 

70

 

63

0,54

19

Πωλήσεις εκτός
εμπορικού καταστήματος

 

120

 

62

0,53

20

Πωλήσεις από απόσταση

 

 

 

61

0,52

21

Νοθεία καυσίμων

 

 

 

41

0,35

ΣΥΝΟΛΟ

 

12050

 

11766

100

Το 99,60% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές. 5 καταγγελίες παραπέμφθηκαν, στην Ε.Φ.Δ., από τις οποίες οι 2 εκκρεμούν, προς συζήτηση και οι 3 που συζητήθηκαν κερδήθηκαν, υπέρ των καταναλωτών. 37 καταγγελίες δεν επιλύθηκαν λόγω ελλιπών ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές.

 

Οι Καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 423.094,94 ευρώ. Αύξηση σε σχέση, με το 2008, 80,73 %. Αναλυτικά από:

 

Αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων: 124.065,80 ευρώ

Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 112.473,34 ευρώ

Ασφαλιστικές εταιρείες: 95.573,18 ευρώ

Αντιλογισμούς χρεώσεων Τραπεζών:   30.845,88 ευρώ

Τουριστικές επιχειρήσεις: 27.342,32 ευρώ

Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών: 8.273,32 ευρώ

Αποζημιώσεις για κακή εξυπηρέτηση από ελεύθερους επαγγελματίες:      8.182,00 ευρώ

Αποζημιώσεις, από επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών κοινωνικού ενδιαφέροντος: 4.843,50 ευρώ

Επιστροφές προκαταβολών: 4.692,00 ευρώ

Ακυρώσεις πωλήσεων εκτός εμπορικού καταστήματος: 3.460,00 ευρώ

Ακυρώσεις πωλήσεων από απόσταση: 3.343,60 ευρώ

 

Γνωρίζουμε ότι ο αριθμός των καταγγελιών – παραπόνων θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερος. Για αυτό, ζητούμε, από όλους τους Καταναλωτές, όποτε συναντούν κάποιο πρόβλημα με τις αγορές ή συναλλαγές τους, να μη διστάζουν να επικοινωνούν, με το ΚΕ.Π.ΚΑ. Άλλωστε, όταν οι Καταναλωτές ασκούν υπεύθυνη εποπτεία, στην αγορά και καταγγέλλουν «τα στραβά», στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τα αποτελέσματα είναι θεαματικά.

  

Ας γίνουμε όλοι μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ.

Ας δυναμώσουμε τη φωνή μας.

Rethimno.gr - Το Ρέθυμνο e-λεκτρονικά!