Αποστολέας: Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών ΚΕ.Π.ΚΑ. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2009: 11.766 παράπονα - καταγγελίες 423.094,94 ευρώ ωφελήθηκαν οι Καταναλωτές-μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. 80,73 % αύξηση ωφελειών, για τους Καταναλωτές, σε σχέση με το 2008. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
To 2009, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 11.766 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών. Η ποσοστιαία ανάλυση των παραπόνων – καταγγελιών είναι:
Το 99,60% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές. 5 καταγγελίες παραπέμφθηκαν, στην Ε.Φ.Δ., από τις οποίες οι 2 εκκρεμούν, προς συζήτηση και οι 3 που συζητήθηκαν κερδήθηκαν, υπέρ των καταναλωτών. 37 καταγγελίες δεν επιλύθηκαν λόγω ελλιπών ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές.
Οι Καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 423.094,94 ευρώ. Αύξηση σε σχέση, με το 2008, 80,73 %. Αναλυτικά από:
Αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων: 124.065,80 ευρώ Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 112.473,34 ευρώ Ασφαλιστικές εταιρείες: 95.573,18 ευρώ Αντιλογισμούς χρεώσεων Τραπεζών: 30.845,88 ευρώ Τουριστικές επιχειρήσεις: 27.342,32 ευρώ Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών: 8.273,32 ευρώ Αποζημιώσεις για κακή εξυπηρέτηση από ελεύθερους επαγγελματίες: 8.182,00 ευρώ Αποζημιώσεις, από επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών κοινωνικού ενδιαφέροντος: 4.843,50 ευρώ Επιστροφές προκαταβολών: 4.692,00 ευρώ Ακυρώσεις πωλήσεων εκτός εμπορικού καταστήματος: 3.460,00 ευρώ Ακυρώσεις πωλήσεων από απόσταση: 3.343,60 ευρώ
Γνωρίζουμε ότι ο αριθμός των καταγγελιών – παραπόνων θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερος. Για αυτό, ζητούμε, από όλους τους Καταναλωτές, όποτε συναντούν κάποιο πρόβλημα με τις αγορές ή συναλλαγές τους, να μη διστάζουν να επικοινωνούν, με το ΚΕ.Π.ΚΑ. Άλλωστε, όταν οι Καταναλωτές ασκούν υπεύθυνη εποπτεία, στην αγορά και καταγγέλλουν «τα στραβά», στο ΚΕ.Π.ΚΑ., τα αποτελέσματα είναι θεαματικά.
Ας γίνουμε όλοι μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. Ας δυναμώσουμε τη φωνή μας. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||